Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1"

Автор(и)

  • Н. Ф. Бориско Киевский национальный лингвистический университет,
  • О. О. Паршикова Макіївський економіко-гуманітарний інститут,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122485

Ключові слова:

НМК, німецька мова, початкова школа, іншомовне спілкування, рівень А 1.1.1.

Анотація

Стаття присвячена характеристиці та аналізу нового навчально-методичного комплексу (НМК) «Німецька мова 1», укладеного колективом співавторів за чинною програмою для 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів у рамках спільного проекту і за підтримки Інституту Гете в Україні. Описуються концепція НМК, його компоненти і зміст. Обґрунтовується специфіка оволодіння молодшими школярами іншомовним спілкуванням, зумовлена їхніми віковими психолого-фізіологічними особливостями. Розглядаються методичні прийоми і засоби навчання аудіювання, говоріння, техніки читання і письма, наводяться приклади.

 

Посилання

Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1 – 4 класи. [Електронний ресурс] – К., 2013. – Режим доступу до програми: http://www.mon.gov.ua/images/files/doshkilna

cerednya/serednya/metodrekomend/1/inozmovi.doc.

Паршикова О. О. Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи : дис. ... докт. пед. наук: 13.00.02 / Паршикова Олена Олексіївна. – К., 2010. – 469 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-24

Номер

Розділ

Наукові статті