Фрагмент практичного заняття угорської мови для розвитку вмінь діалогічного мовлення студентів другого курсу з використанням колажу на соціокультурну тематику

Автор(и)

  • Т. В. Солом’янюк Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122618

Ключові слова:

угорська мова, діалогічне мовлення, колаж, студент другого курсу

Анотація

У цій публікації представлено фрагмент практичного заняття угорської мови на другому курсі для розвитку вмінь діалогічного мовлення, зокрема створення діалогу-розпитування та діалогу-обміну думками, з опорою на розроблений автором колаж соціокультурного характеру за темою «Звичаї та традиції Угорщини».                                                             

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-28

Номер

Розділ

Методичні розробки