Підсумковий контроль у проектному навчанні іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти

Автор(и)

  • О. М. Устименко Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i1.124870

Ключові слова:

Проектне навчання, школярі, іншомовна проектна діяльність, підсумковий контроль, система оцінювання, суб’єкти, об’єкти, критерії, інструменти, засоби оцінювання.

Анотація

У цій публікації обґрунтовано методичну відповідність педагогічної проектної технології сучасним вимогам українського освітнього простору щодо впровадження розвивального навчання та оцінювання його результатів у вітчизняних закладах загальної середньої освіти. Крім того, у статті надано характеристику підсумкового контролю в проектному навчанні іноземних мов і культур школярів. Описано функції, форми, суб’єкти, об’єкти, критерії, інструменти і засоби контролю та оцінювання результатів іншомовного проектування. Наведено англомовні приклади різних інструментів підсумкового оцінювання результатів іншомовної проектної діяльності учнів. 

Біографія автора

О. М. Устименко, Київський національний лінгвістичний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики викладання іноземних мов й  інформаційно-комунікаційних технологій.

Посилання

Закон України про освіту [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145419.

Проект державного стандарту початкової загальної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: ttp://newstandard.nus.org.ua.

Титова С. В. Цифровые технологии в языковом обучении : теория и практика : [учеб. пособ.] / Светлана Викторовна Титова. – М. : Эдитус, 2017. – 240 c.

Устименко О. М. Поточний контроль іншомовної проектної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти / Ольга Михайлівна Устименко // Іноземні мови : науково-методичний журнал. – К. : Видавничий центр КНЛУ. – 2017. – № 4. – С. 3–22.

Estaire S. Planning classwork : a task based approach / S. Estaire, J. Zanуn. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd, 1998. – 93 p.

Skills for today research series [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.p21.org/our-work/4cs-research-series.

Джерела ілюстративного матеріалу:

Brookhart S. Assessing creativity / Susan Brookhart // Educational leadership : Creativity now! – 2013. – Vol. 70. – № 5. – P. 28–34.

Classrooms in action [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ilclassroomsinaction.org.

College of Education // San Diego State University [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://go.sdsu.edu/education.

Estaire S. Planning classwork : a task based approach / S. Estaire, J. Zanуn. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd, 1998. – 93 p.

Finch A. Peer-assessed freshman English : It’s up to you! / Andrew Finch // Gateways to growth : exploring ELT resources. KOTESOL proceedings of the annual KOTESOL international conference (Seoul, Korea, Oct. 18–19, 2003). – Seoul : KOTESOL, 2004. – P. 9–14.

Manitoba Education and Training [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.edu.gov.mb.ca.

O’Hara S. National educational technology standards for students : multidisciplinary units for grades 6–8 / S. O’Hara, M. McMahon. – Washington, DC : ISTE, 2003. – 241 p.

ReadWriteThink [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.readwritethink.org.

Richards J. C. Reflective teaching in second language classrooms / J. C. Richards, Ch. Lockhart. – Cambridge : CUP, 2007. – 218 p.

Round Lake Area Schools [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rlas4116.org.

RubiStar [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// rubistar.4teachers.org/index.php.

West Virginia Department of Education [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://wvde.state.wv.us.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-26

Номер

Розділ

Наукові статті