Контроль та оцінювання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.121912Ключові слова:
критерії, шкала й параметри оцінювання, само-взаємоконтроль, контроль з боку викладачаАнотація
У статті досліджуються питання контролю й оцінювання професійно орієнтованого академічного і наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови. Визначено критерії оцінювання академічних письмових текстів; обґрунтовано використання додаткових параметрів для оцінювання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення. Запропоновано вирішення проблеми реалізації само- і взаємоконтролю та контролю з боку викладача у процесі навчання наукового писемного мовлення.
Посилання
Ахметова Л. Р. Типология трудностей при обучении письменной научной речи на английском языке как специальности / Л. Р. Ахметова // Высшее образование сегодня. – 2011. – № 7. – С. 87-89.
Беженар І. В. Методика навчання майбутніх філологів англійського писемного мовлення з використанням мовного портфеля : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Беженар Ірина Володимирівна. – Запоріжжя, 2012. – 342 с.
Васильєва Е. В. Навчання студентів мовних спеціальностей написання наукового проблемно-тематичного повідомлення англійською мовою : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Васильєва Ельза В’ячеславівна. – К., 2005. – 164 с.
Задорожна І. П. Організація самостійної роботи майбутніх учителів англійської мови з практичної мовної підготовки : монографія / Ірина Павлівна Задорожна. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ, 2011. – 414 с.
Каменєва Т. М. Методика навчання майбутніх менеджерів ділового писемного спілкування англійською мовою з використанням електронного підручника : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Каменєва Тетяна Миколаївна. – К., 2009. – 256 с.
Корж Т. М. Навчання студентів вищих технічних навчальних закладів анотування англійських професійно орієнтованих текстів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Корж Тетяна Миколаївна. – Севастополь, 2008. – 256 с.
Крівчикова Г. Ф. Методика інтерактивного навчання писемного мовлення майбутніх учителів англійської мови : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Крівчикова Галина Федорівна. – Харків, 2005. – 178 с.
Курило Л. В. Мета і зміст навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення / Л. В. Курило // Вісник КНЛУ. Серія “Педагогіка та психологія”. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2012. – Вип. 21. – С. 47-55.
Курило Л. В. Методичні передумови навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення / Л. В. Курило / Вісник № 1003 Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія “Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов”. – Харків : Вид. центр ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. – С. 165-171.
Свиридюк В. П. Методика навчання німецького писемного мовлення студентів-заочників вищих мовних навчальних закладів на основі використання дистанційного курсу : дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Свиридюк Віра Петрівна. – К., 2007. – 194 с.
Estaire S. Planning Classwork: A task-based approach (Handbook for the English Classroom) / Sheila Estaire, Javier Zanon. – L. : Macmillan / Heinemann English Language Teaching, 2004. – 94 p.
HampLyons L. Study Writing: A course in writing skills for academic purposes (second edition) / Liz HampLyons, Ben Heasley. – Cambridge : Cambridge University Press, 2010. – 214 p.
Rogers L. Writing Skills / Louis Rogers. – Surrey : DELTA Publishing, 2011. – 120 p.
SelfAccess and the Adult Language Learner / [ed. by Edith Esch]. – Centre for Information on language teaching and research. – L. : Bourne Press Ltd. – 1994. – 166 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Л. В. Курило
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.