Концепція формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122546Ключові слова:
іноземні мови, інформаційно-комунікаційне навчальне середовище, концепція, майбутній викладач, методична компетентність, самостійна роботаАнотація
У статті описано науково обґрунтовану авторську концепцію формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов під час їхньої самостійної роботи. Запропонована концепція включає зміст і структуру методичної компетентності, види самостійної роботи з оволодіння методичною компетентністю в інформаційно-комунікаційному навчальному середовищі, його структуру й контент, типологію навчально-методичних задач для формування і розвитку методичних умінь організації практичних занять і самостійної роботи студентів, позааудиторної роботи з іноземної мови та їхні види, модель організації самостійної роботи з формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов.
Посилання
Бігич О. Б. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи : навчальний посібник / Оксана Борисівна Бігич. – К. : Ленвіт, 2006. – 200 с.
Волкова Н. П. Моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін у вишах : монографія / Н. П. Волкова, О. Б. Тарнопольський. – Дніпропетровськ, 2013. – 226 с.
Захаров А. В. Формирование прогностических учений студентов педагогического вуза (на материалах изучения дисциплин психолого-педагогического цикла) : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук : 13.00.08 „Теория и методика профессионального образования” / А. В. Захаров. – Ишим, 2009. – 24 с.
Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике: обучение на основе исследования, игры и дискуссии (анализ зарубежного опыта) / М. В. Кларин. – Рига : НПЦ „Эксперимент”, 1995. – 176 с.
Клюев В. К. Бакалавриат-магистратура : преемственность и профилизация управленческой подготовки / В. К. Клюев // Научные и технические библиотеки. – 2011. – № 12. – С. 54-59.
Майєр Н. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування методичної компетентності у май5 бутніх викладачів французької мови в процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та Психологія : зб. наук. праць / гол. ред. Ніколаєва С. Ю. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2015. – Вип. 24. – С. 1865199.
Майєр Н. В. Теоретико5методичні засади формування ме5 тодичної компетентності у майбутніх викладачів фран5 цузької мови: дис. … доктора пед. наук: 13.00.02 / Майєр Наталія Василівна. – К., 2016. – 735 с.
Михайлова Н. В. Электронная обучающая среда Moodle как средство организации асинхронной самостоятельной работы студентов вуза : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 „Общая педагогика” / Н. В. Михайлова. – Оренбург, 2012. – 25 с.
Фрицко Ж. С. Проектная деятельность студентов педаго5 гического колледжа при обучении иностранному языку как средство формирования методических умений : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Фрицко Жанна Сергеевна. – Екатеринбург, 2006. – 208 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. В. Майєр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.