Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької

Автор(и)

  • О. А. Чухно Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122549

Ключові слова:

друга іноземна мова, майбутні вчителі, перша іноземна мова, принципи навчання, фонетична компетентність

Анотація

У статті розглянуто принципи формування професійно-педагогічної фонетичної компетентності в другій іноземній мові: запропоновано класифікацію зазначених принципів за критерієм схожості/розбіжності з принципами навчання вимови першої іноземної мови, а також визначено шляхи реалізації виділених за цим критерієм ідентичних, модифікованих і специфічних принципів, що рекомендується враховувати в умовах навчання майбутніх учителів вимови англійської мови після німецької.                                                               

Посилання

Аракин В. Д. Сравнительная типология английского и русского языков: Учеб. пособие / В. Д. Аракин. – 35е изд. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2005. – 232 с.

Барышников Н. В. Методика обучения второму иностран5 ному языку в школе / Н. В. Барышников. – М.: Просвещение, 2003. – 159 с.

Бим И. Л. Концепция обучения второму иностранному языку (немецкому на базе английского): Учебное пособие / Инесса Львовна Бим. – Обнинск: Титул, 2001 – 48 с.

Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам: Лингводидактика и методика: Учеб. пособие для студ. лингв. ун5тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений /

Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М.: Издательство центр «Академия», 2005. – 336 с.

Корунець І. В. Порівняльна типологія англійської та укра5 їнської мов: Навч. посібник / Ілько Вакулович Корунець. – Вінниця:Нова Книга, 2003. – 464 с.

Левицкий А. Э. Сравнительная типология английского, немецкого, русского и украинского языков: Учеб. пособ. / А. Э. Левицкий, Н. Д. Борисенко, А. А. Борисов и др. – К.: Освита Украины, 2009. – 360 с.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і прак5 тика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінг5 вістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Є. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.

Методика обучения иностранным языкам в средней школе: Учебник / Гез Н. И., Ляховицкий М. В., Миролюбов А. А. и др. – М.: Высш. школа, 1982. – 373 с.

Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению / Ефим Израилевич Пассов. – М.: Рус. яз., 1989. – 276 с.

Перлова В. В. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованих слухо5вимовних навичок: дис. …канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Перлова Вікторія Володимирівна. – Х., 2007. – 301 с.

Робоча програма навчальної дисципліни “Англійська мова” для студентів за спеціальністю 6.020303 “Мова і література (німецька/французька)” / [Розробник канд. пед. наук В. М. Мірошніченко]. – Харків: Факультет іноземної філо5 логії. Кафедра практики англійського усного та писемного мовлення, 2015. – 17 с.

Чухно О. А. Лінгвістична основа процесу формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької / О. А. Чухно // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Серія “Філологія, педагогіка, психологія”. – 2016. – Вип. 32. – С. 181 – 190.

Чухно О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму / О. А. Чухно // Іноземні мови. – 2016. 5 №2 (86). – С. 34 – 39.

Щепилова А. В. Теория и методика обучения французскому языку как второму иностранному: учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности 033200 “Иностр. яз.” /

А. В. Щепилова. — М.: Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2005. — 245 с.

Щукин А. Н. Обучение иностранным языкам: теория и практика: Учебное пособие для преподавателей и студентов / Анатолий Николаевич Щукин. – М.: Филоматис, 2004. – 416 с.

Ястребова Л. Н. Принципы обучения второму иностранному языку как специальности в языковом вузе / Л. Н. Ястребова // Вестник Томского государственного педагогического университета. – 2014. – № 8 (149). – С. 75 – 79.

Brown H. Douglas. Principles of Language Learning and Teaching / H. Douglas Brown. 5th ed. – New York: Pearson Longman. – 2006. – 410 p.

Hammarberg B. Roles of L1 and L2 in L3 production and acquisition / [B. Hammarberg] // Cross5linguistic Influence in Third Language Acquisition: Psycholinguistic Perspectives / edited by

J. Cenoz, B. Hufeisen & U. Jessner. – Clevedon: Multilingual Matters. – 2001. – P. 21 – 41.

Tatham M. Speech Production and Perception / Mark Tatham, Katherine Morton. – New York: Palgrave Macmillan – 2006. – 326 p.

The Exploration of Multilingualism: development of research on L3, multilingualism, and multiple language acquisition / edited by Larissa Aronin, Britta Hufeisen. – Amsterdam / Philadelphia: John Benjamins Publishing Company, 2009. – 167 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Номер

Розділ

Наукові статті