Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122549Ключові слова:
друга іноземна мова, майбутні вчителі, перша іноземна мова, принципи навчання, фонетична компетентністьАнотація
У статті розглянуто принципи формування професійно-педагогічної фонетичної компетентності в другій іноземній мові: запропоновано класифікацію зазначених принципів за критерієм схожості/розбіжності з принципами навчання вимови першої іноземної мови, а також визначено шляхи реалізації виділених за цим критерієм ідентичних, модифікованих і специфічних принципів, що рекомендується враховувати в умовах навчання майбутніх учителів вимови англійської мови після німецької.
Посилання
Аракин В. Д. Сравнительная типология английского и русского языков: Учеб. пособие / В. Д. Аракин. – 35е изд. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2005. – 232 с.
Барышников Н. В. Методика обучения второму иностран5 ному языку в школе / Н. В. Барышников. – М.: Просвещение, 2003. – 159 с.
Бим И. Л. Концепция обучения второму иностранному языку (немецкому на базе английского): Учебное пособие / Инесса Львовна Бим. – Обнинск: Титул, 2001 – 48 с.
Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам: Лингводидактика и методика: Учеб. пособие для студ. лингв. ун5тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений /
Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М.: Издательство центр «Академия», 2005. – 336 с.
Корунець І. В. Порівняльна типологія англійської та укра5 їнської мов: Навч. посібник / Ілько Вакулович Корунець. – Вінниця:Нова Книга, 2003. – 464 с.
Левицкий А. Э. Сравнительная типология английского, немецкого, русского и украинского языков: Учеб. пособ. / А. Э. Левицкий, Н. Д. Борисенко, А. А. Борисов и др. – К.: Освита Украины, 2009. – 360 с.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і прак5 тика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінг5 вістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Є. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.
Методика обучения иностранным языкам в средней школе: Учебник / Гез Н. И., Ляховицкий М. В., Миролюбов А. А. и др. – М.: Высш. школа, 1982. – 373 с.
Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению / Ефим Израилевич Пассов. – М.: Рус. яз., 1989. – 276 с.
Перлова В. В. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованих слухо5вимовних навичок: дис. …канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Перлова Вікторія Володимирівна. – Х., 2007. – 301 с.
Робоча програма навчальної дисципліни “Англійська мова” для студентів за спеціальністю 6.020303 “Мова і література (німецька/французька)” / [Розробник канд. пед. наук В. М. Мірошніченко]. – Харків: Факультет іноземної філо5 логії. Кафедра практики англійського усного та писемного мовлення, 2015. – 17 с.
Чухно О. А. Лінгвістична основа процесу формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької / О. А. Чухно // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Серія “Філологія, педагогіка, психологія”. – 2016. – Вип. 32. – С. 181 – 190.
Чухно О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму / О. А. Чухно // Іноземні мови. – 2016. 5 №2 (86). – С. 34 – 39.
Щепилова А. В. Теория и методика обучения французскому языку как второму иностранному: учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности 033200 “Иностр. яз.” /
А. В. Щепилова. — М.: Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2005. — 245 с.
Щукин А. Н. Обучение иностранным языкам: теория и практика: Учебное пособие для преподавателей и студентов / Анатолий Николаевич Щукин. – М.: Филоматис, 2004. – 416 с.
Ястребова Л. Н. Принципы обучения второму иностранному языку как специальности в языковом вузе / Л. Н. Ястребова // Вестник Томского государственного педагогического университета. – 2014. – № 8 (149). – С. 75 – 79.
Brown H. Douglas. Principles of Language Learning and Teaching / H. Douglas Brown. 5th ed. – New York: Pearson Longman. – 2006. – 410 p.
Hammarberg B. Roles of L1 and L2 in L3 production and acquisition / [B. Hammarberg] // Cross5linguistic Influence in Third Language Acquisition: Psycholinguistic Perspectives / edited by
J. Cenoz, B. Hufeisen & U. Jessner. – Clevedon: Multilingual Matters. – 2001. – P. 21 – 41.
Tatham M. Speech Production and Perception / Mark Tatham, Katherine Morton. – New York: Palgrave Macmillan – 2006. – 326 p.
The Exploration of Multilingualism: development of research on L3, multilingualism, and multiple language acquisition / edited by Larissa Aronin, Britta Hufeisen. – Amsterdam / Philadelphia: John Benjamins Publishing Company, 2009. – 167 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. А. Чухно
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.