Особливості використання піар-текстів для формування в майбутніх журналістів професійно спрямованої англомовної компетентності в читанні

Автор(и)

  • С. Г. Вавіліна Запорізький національний універстет., Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.132605

Ключові слова:

піар-текст, професійно спрямована англомовна компетентність у читанні, майбутні журналісти, медіаграмотність, медіатекст, стратегії читання.

Анотація

У статті розглянуто питання навчання майбутніх журналістів професійно орієнтованого читання на основі англомовних піартекстів. Зокрема, обґрунтовано актуальність такого навчання в контексті сучасних тенденцій на журналістському ринку праці та розкрито дидактичний потенціал текстів сфери зв’язків із громадськістю для формування в студентів професійно спрямованої англомовної компетентності в читанні. Надано рекомендації щодо практичної інтеграції запропонованої методики до курсу «Англійська мова професійного спрямування» на факультеті журналістики в чіткій координації з навчальними планами підготовки майбутніх фахівців. Визначено релевантні для навчання професійно орієнтованого читання принципи та критерії добору текстового матеріалу. Докладно описано етапи навчання, охарактеризовано типи і види вправ, наведено приклади авторських розробок для навчання стратегій читання англомовних піар-текстів.

Біографія автора

С. Г. Вавіліна, Запорізький національний універстет.

Кандидат  педагогічних  наук,
доцент  кафедри  іноземних  мов  професійного  спрямування.

Посилання

Закон України No 2145-VII від 05.09.2017 р. «Про освіту» / Офіційний веб-сайт Верховної Ради України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2. rada.gov.ua/laws/show/2145-19.

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція) / за ред. Л. А. Найдьонової, М. М. Слюсаревського. – К. : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2016. – 16 с.

Лист МОН України від 11.03.2015 р. No 1/9-120 «Про організацію вивчення гуманітарних дисциплін» / Офіційний веб"сайт Міністерства освіти і науки України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/3666.

Програма з англійської мови для професійного спілкування / Бакаєва Г. Є., Борисенко О. А., Зуєнок І. І. та ін. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.

Beyond the Blueprint: Literacy in Grades 4-12 and Across the Content Areas. Section 7: Instructional Strategies That Facilitate Learning across Content Areas [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.sde.ct.gov/sde/lib/sde/pdf/curriculum/section7.pdf

Worsnop C. M. Media Litearcy Through Critical Thinking: Student Workbook / Chris M. Worsnop. Seattle: NW Center for Excellence in Media Literacy, 2004. – 86 p.

Worsnop C. M. Media Litearcy Through Critical Thinking:Teacher materials / Chris M. Worsnop. – Seattle : NW Center for Excellence in Media Literacy, 2004. – 60 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Наукові статті