Реалізація перевернутого навчання в освітньому електронному середовищі MOODLE для формування методичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов і культур
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.132619Ключові слова:
методична компетентність, перевернуте навчання, електронна навчальна платформа Moodle, ресурси Moodle.Анотація
У публікації розглядається проблема реалізації перевернутого навчання, його теоретичні основи, особливості, переваги та недоліки в контексті формування методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов і культур. Автор обґрунтовує можливість реалізувати заняття з дисципліни «Методика навчання іноземних мов та культур» у форматі перевернутого навчання за допомогою різних ресурсів електронної навчальноїплатформи Moodle, які відповідають вимогам іпотребам студентів і викладачів задля забезпечення ефективної організації освітнього процесу.Посилання
Белозубов А. В. Система дистанционного обучения Moodle : учебно-методическое пособие / А. В. Белозубов, Д. Г. Николаев. – СПб. : СПбГУ. ИТМО, 2007.– 108 с.
Долина А. В. Методика вдосконалення фонетичної компетенції у майбутніх учителів англійської мови у самостійній роботі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Долина Аліна Василівна. – К., 2011. – 273 с.
Ігнатенко В. Д. Електронний кейс для навчання майбутніх перекладачів анотативного й реферативного видів перекладу / О. Б. Бігич, Д. А. Руснак, В. В. Стрілець, Т. І. Коробейнікова, О. В. Ярошенко, В. Д. Ігнатенко / заг. і наук. ред. О. Б. Бігич // Кейсова і подкаст технології формування міжкультурної компетентності : кол. моногр. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2017. – С. 117–132.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти:вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. українського видання докт. пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Конышева А. В. К вопросу об особенностях управления самостоятельной работой по иностранному языку студентов технических специальностей / А. В. Конышева // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия: Педагогические науки. – 2007. – No 5. – С. 19–23.
Майєр Н. В. Методика самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій : дис. ... канд. пед. наук. : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання» / Майєр Наталія Василівна. – К. : 2010. – 286 с.
Майєр Н. В. Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика : монографія / Н. В. Майєр. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2015. – 472 с.
Шамов А. Н. Методика преподавания иностранных языков : общий курс / отв. ред. А. Н. Шамов. – 2-е изд. – М.: Восток-Запад, 2008. – 238 с.
Alvarez B. Flipping the classroom : homework in class, lessons at home / B. Alvarez // Education digest : essential readings condensed for quick review. – 2012. – No 77(8). – P. 18–21.
Bergmann J.Take learning deeper and further and make connections / J. Bergmann, А. Sams // Flipped learning : gateway to student engagement. – Washington D.C. : L. Gansel Ed., 2014. – 29–39 p.
Goodwin B. Evidence on flipped classrooms is still coming in / B. Goodwin, K. Miller // Educational leadership. – 2013. – No 70(2). – 78–80 p.
Kurtz G. The flipped-classroom approach : the answer to future learning // European Journal of Open, Distance and E-Learning. – 2014. – No 46 (1). – 1–8 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 В. Д. Ігнатенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.