Особливості використання мобільних додатків GOOGLE та «MOBILE LEARNING CLASS» для самостійного оволодіння курсантами англомовною лексико-граматичною компетентністю в читанні
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.132626Ключові слова:
англійська мова, курсант, лексикогра матична компетентність, мобільні додатки, сервіси Google, читання, Mobile Learning Class.Анотація
У статті розглянуто питання впровадження в освітній процес безкоштовних мобільних додатків, які сприятимуть самостійному оволодінню курсантами англомовною лексикограматичною компетентністю в читанні. Досліджено проблему поетапного налаштування мобільних додатків і сервісів Google та з’ясовано технічні особливості їх використання як викладачем, так і курсантами. Уточнено послідовність дій учасників освітнього процесу щодо застосування мобільного додатка «Mobile Learning Class», розробленого автором цієї публікації. Виявлено технічні труднощі, що можуть виникати в тих, хто навчається, під час використання мобільних додатків.Посилання
Авраменко А. П. Модель интеграции мобильных технологий в преподавании иностранных языков для развития устных видов речевой деятельности (английский язык) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Авраменко Анна Петровна. – М., 2013. – 23 с.
Капранчикова К. В. Методика обучения иностранному языку студентов на основе мобильных технологий (английский язык, направление подготовки «Юриспруденция») : дис. канд. пед. наук : 13.00.02 / Капранчикова Ксения Владимировна. – Тамбов, 2014. –192 с.
Куклев В. А. Становление системы мобильного обучения в открытом дистанционном образовании : дис. докт. пед. наук : 13.00.01 / Куклев Валерий Александрович. – Ульяновск, 2010. – 467 с.
Лазаренко С. В. Мобільні додатки та технології для організації самостійного оволодіння курсантами англомовною лексико-граматичною компетентністю в читанні / С. В. Лазаренко // Scientific Journal «Innovative solutions in modern science». – 2017. – No1(10). – С. 58–70.
Лазаренко С. В. Модель організації освітнього процесу для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з використанням мобільних додатків і технологій / С. В. Лазаренко // Науково-методичний журнал «Іноземні мови». – 2017. – No 3(91). – С. 18–22.
Рашевська Н. В. Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ...канд. пед. наук : 13.00.10 / Рашевська Наталя Василівна. – К., 2011. – 21 с.
Семенець А. В. Про формування електронного розкладу засобами GOOGLE APPS FOR EDUACATION /[А. В. Семенець, Н. О. Кравець, Д. В. Вакуленко та ін.] // Актуальні питання якості медичної освіти : XIII Всеукраїнська науково-практична конференція. –Тернопіль, 2016. – С. 266–268.
Словак К. І. Методика використання мобільних математичних середовищ у процесі навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / Словак Катерина Іванівна. – Київ, 2011. – 21 с.
Ярмахов Б. Google Apps для образования / Б. Ярмахов, Л. Рождественская. – Санкт"Петербург, 2015. – 224 с.
Clough G. Informal Learning Evidence in Online Communities of Mobile Device Enthusiasts [Електронний ресурс] / Gill Clough, Ann C. Jones, Patrick McAndrew, Eileen Scanlon // Mobile Learning: Transfor" ming the Delivery of Education and Training. – Athabasca University : AU Press, 2009. – P. 99 – 112. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: http://www.aupress.ca/index.php/books/120155.
Firth. M. Innovative uses for Google Docs in a university English program / M. Firth, G. Mesureur // The JALT CALL Journal, 6(1). – 2010. – P. 3–16. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: http://journal. jaltcall.org/ articles/6_1_Firth.pdf.
Milliner B. The Google Educator Accreditation Process for Language Teachers [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://jalt"publications.org/files/ pdf.../40.3"tlt"wired.pdf.
Peters K. M"learning: Positioning Educators for a Mobile, Connected Future [Електронний ресурс] /Kristine Peters // Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training. – Athabasca University : AU Press, 2009. – P. 113–132. – Режим доступу до ресурсу http://www.aupress.ca/index.php/books/120155.
Pieri M. From E"learning to Mobile Learning: New
Opportunities [Електронний ресурс] / Michelle Pieri and Davide Diamantini // Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training. – Athabasca University : AU Press, 2009. – P. 183–194. – Режим доступу до ресурсу: http://www.aupress.ca/index.php/books/120155.
Traxler J. Current State of Mobile Learning [Електронний ресурс] / John Traxler // Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training. – Athabasca University : AU Press, 2009. – P. 9–24. – Режим доступу до ресурсу: http://www.aupress.ca/index.php/books/120155.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 С. В. Лазаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.