Психологічна готовність випускників шкіл до оволодіння іноземними мовами
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.132632Ключові слова:
Психологічна готовність, заклад загальної середньої освіти, оволодіння іноземними мовами, старшокласник.Анотація
У статті представлено результати дослідження психологічної готовності випускників шкіл до оволодіння іноземними мовами в закладах вищої освіти. Наведено показники стану розвитку психологічної готовності випускників загальноосвітніх та спеціалізованих закладів середньої освіти до оволодіння іноземними мовами. Виявлено, що розвиток психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами істотно залежить від низки факторів як суб’єктивного, так і об’єктивного характеру. Визначено рівні сформованості компонентів психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами.Посилання
Борецька Г. Е. Сучасні технології формування англомовної компетенцїї в говорінні в учнів основної і старшої школи / Г. Е. Борецька // Іноземні мови. – 2010. – No 2. – С. 23–26.
Бучацька С. М. Психологічні особливості підготовки студентів з іноземної мови / С. М. Бучацька // Зб. наук. праць. – No 33. – Ч. ІІ. – Хмельницький : Вид-во Національної академії ДСПУ. – 2005. – С. 139–142.
Волобуєва О. Ф. Сприйняття та розуміння текстів іноземною мовою / О. Ф. Волобуєва // Вісник Київського національного університету імені Т. Г. Шевченка. – Вип. 29. – К., 2012. – С. 20–23.
Гапоненко Л. П. Навчання іншомовному професійно спрямованому спілкуванню через активізацію комунікативної позиції студента / Л. П. Гапоненко // Вища освіта України. – Дод. 2 до No 3. – Т. V (30). – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». –К., 2012. – С. 93–99.
Гринчишин О. М. Щодо науково-теоретичних основ побудови моделі мотивації оволодіння іноземною мовою та методів її експериментального вивчення / О. М. Гринчишин // Зб. наук. праць No 23. – Ч. І. – Хмельницький : Вид. нац. академії ПВУ, 2002. – С. 301–309.
Завірюха А. В. Психологічні проблеми спілкування іноземною мовою у студентів немовних навчальних закладів / А. В. Завірюха // Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2007. – Т. 9. – С. 356–360.
Онуфрієва І. Л. Психологічний аспект навчання іншомовного мовлення дорослих / І. Л Онуфрієва, Л. А. Онуфрієва // Проблеми сучасної психології. – 2010. – Вип. 7. – С. 496–507.
Чиханцова О. А. Роль іншомовної професійної комунікаційної компетенції під час оволодіння фахом у ВНЗ / О. А. Чиханцова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.social"science.com.ua.
Baranauskienл I. Psychological characteristics of school-leavers’ hardiness at their professional self-determination / Baranauskienл I., Serdiuk L., Chykhantsova O. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://socialwelfare.eu/index.php/sw/article/view/275.
Larsen-Freeman D. Techniques and principles in language teaching / D. Larsen-Freeman. – 3rd edition. – Oxford University Press, Kindle Edition, 2013. – 273 p.
Moloney R. Making intercultural language learning visible and assessable / R. Moloney, L. Harbon // Proceedings of CERCLL Intercultural Competence Conference. – Tucson, Arizona, 2010. – Р. 281–303.
Schulz R. A. The challenge of assessing cultural understanding in the context of foreign language instruction /R. A. Schulz // Foreign Language Annals. – 40 (1). – 2007. – Р. 9–26.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. А. Чиханцова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.