Навчання написання зв’язних інформувальних і пояснювальних текстів з використанням автентичної відеопродукції (на матеріалі французької мови)

Автор(и)

  • Є. Ю. Мельник Навчально-науковий інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.142586

Ключові слова:

писемне мовлення, письмове повідомлення, інформувальний текст, пояснювальний текст, зв’язність тексту, автентична відеопродукція.

Анотація

У статті розглянуто проблему використання автентичної відеопродукції для розвитку умінь писемного мовлення. Конкретизовано теоретичні засади навчання написання інформувальних і пояснювальних текстів французькою мовою. Окреслено ефективні стратегії для створення зв’язних текстів. Проілюстровано запропоновану методику практичною розробкою для студентів рівня володіння французькою мовою В1-В2, яка містить опис дидактичного матеріалу, сценарію навчальних дій, взаємозв’язку між усіма видами мовленнєвої діяльності.

Біографія автора

Є. Ю. Мельник, Навчально-науковий інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Иванова А. М. Обучение письменной речи на французском языке : пособие для учителей / А. М. Иванова. – М. : Просвещение, 1981. – 127 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підручник / кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 1999. – 320 с.

Мильруд Р. П. Методика обучения иноязычной письменной речи / Р. П. Мильруд // Иностранные языки в школе. – 1997. – № 2. – С. 5–11.

Рогова Г. В. Содержание обучения письму как средству овладения английским языком / Г. В. Рогова, М. Д. Пайвина // Иностранные языки в школе. – 1984. – № 6. – С. 50–56.

Шепетовский Д. В. Обучение студентов начального уровня монологической презентационной речи на английском языке / Д. В. Шепетовский // Молодой учёный. – 2010. – № 3 (14).– С. 310–312.

Янисив А. И. Методика обучения письменному рассуждению на старшем этапе языкового вуза (французский язык): дис… канд. пед. наук: 13.00.02 / А. И. Янисив. – К., 1988. – 209 с.

Calvet L. Les problèmes de la composition et de l’expression écrite / L. Calvet // Le français dans le monde. – 1970. – No. 73. – Р. 64–69.

Cavanagh М. Séquence didactique axée sur les stratégies et amélioration d’un texte explicatif de comparaison chez des élèves canadiens en milieu minoritaire / M. Cavanagh [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://journals.openedition.org/pratiques/2187.

Courault M. Manuel pratique de l’art d’écrire / M. Courault. – P. : Hachette, 1968. – 136 p.

Crépin F. Français. Méthodes et techniques. Classes des lycées / F. Crépin, C. Desaintghislain, E. Pouzalgues-Damon. – P. : Editions Nathan, 1996. – 286 p.

Dabène M. L’écrit en question / M. Dabène // Le français dans le monde. – 1974. – No. 109. – P. 6–9.

Hervé A. Expression écrite / A. Hervé. – P. : Hatier, 1987. – P. 49–52.

Niquet G. L’expression pour tous. Techniques d’expression orale et écrite / G. Niquet, R. Coulon. – P. : Hachette, 1979. – 185 p.

Peyroutet C. La pratique de l’expression écrite / C. Peyroutet. – P. : Nathan, 1991. – 160 p.

Texte explicatif et texte informatif [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.alloprof.qc.ca/BV/pages/f1103.aspx.

Texte informatif et texte explicatif [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://spiralconnect.univ-lyon1.fr/webapp/course/course.html?id=1647204&viewMode=visu&idChapter=1647204.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-24

Номер

Розділ

Наукові статті