Гейміфікація в навчанні іноземних мов у вищій школі
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.142589Ключові слова:
гейміфікація, мовні ігри, драматизації, соціальні контакти, рольові ігри, ділові ігри, кейси, дискусії, безперервна ділова гра, навчальні проекти, інформаційні технології.Анотація
У статті розглянуто основні шляхи впровадження гейміфі кації в навчальний процес з іноземних мов у вищій школі. Проаналізовано гейміфікацію з погляду її використання в курсах мовної підготовки, обговорено різні види навчаль ної діяльності, які можна віднести до форм гейміфікації, вивчено можливі сфери їх використання як у немовному, так і в мовному закладі вищої освіти. Форми гейміфікації поділено на ті, які можуть регулярно використовуватися в навчальному процесі, але не охоплюють його цілком, і ті, що перетворюють увесь або значну частину процесу навчання іноземної мови у безперервну ігрову діяльність.
Посилання
Бутко Г. В. Языковые игры на уроках английского языка в 4 классе / Г. В. Бутко. // Иностранные языки в школе. – 1987. – №4. – С. 63–65.
Вишнякова Л. Г. Использование деловых игр в преподавании русского языка как иностранного / Л. Г. Вишнякова. – М. : МГУ, 1987. – 110 с.
Дворник М. В. Игра и игровая ситуация на начальной и средней ступени обучения / М. В. Дворник // Иностранные языки в школе. – 1990. – № 6. – С. 48–52.
Методика навчання англійської мови студентів-психологів : монографія / [О. Б. Тарнопольский, С. П. Кожушко, Ю. В. Дегтярьова та ін.]; за заг. та наук. ред. О. Б. Тарнопольського. – Дніпропетровськ : Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2011. – 264 с.
Пассов Е. И. Ситуация, тема, социальный контакт (к проблеме организации речевого материала) / Е. И. Пассов // Иностранные языки в школе. – 1975. – № 1. – С. 53–58.
Carré J-M. Jeux de rôles / J-M. Carré // Le français dans le monde. – 1976. – No. 123. – P. 34–35.
Davison A. Games and simulations in action / A. Davison, P. Gordon. – London : The Woburn Press, 1978. – 200 p.
Debyser F. Dramatisation, simulation, jeux de rôles : changer d’estrade / F. Debyser // Le français dans le monde. – 1976. – No. 123. – P. 24–27.
Fried-Booth D. L. Project work / D. L. Fried-Booth. – Oxford : OUP, 1996. – 89 p.
Herger M. Enterprise gamification : engaging people by letting them have fun / M. Herger. – Leipzig : CreateSpace Independent Publishing Platform, 2014. – 368 p.
Hutchinson T. Project English : student’s book / T. Hutchinson. – Oxford : OUP, 1994. – 112 p.
Jones K. Simulations in language teaching / K. Jones. – Cambridge : CUP. – 1982. – 122 p.
Kolb D. Experiential learning : experience as the source of learning and development / D. Kolb. – Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall, 1984. – 248 p.
Livingstone C. Role play in language learning / C. Livingstone. – М. : Высшая школа, 1987. – 127 с.
Maley A. Drama techniques in language learning : [пособ. для учит.] / A Maley, A. Duff. – M. : Просвещение, 1981. – 96 с.
Miller C. The gamification of education / C. Miller // Developments in Business simulation and experiental learning. – 2013. – Vol. 40. – P. 196–200.
Tarnopolsky O. Business English teaching : imaginative continuous simulations and critical analysis tasks / O. Tarnopolsky // Business Issues. – 2000. – Vol. 2. – Р. 2–5.
Tarnopolsky O. Acquiring Business English in a quasi-natural business environment : a method of teaching Business English to students of Business and Economics / O. Tarnopolsky, S. Kozhushko // Working papers in educational linguistics. – Philadelphia : University of Pennsylvania, 2003. – Vol. 18, No. 2. – P. 55–88.
Tarnopolsky O. Constructivist blended learning approach to teaching English for specific purposes / O. Tarnopolsky. – London : Versita, 2012. – 254 p.
Ur P. Discussions that work : task-centred fluency practice / P. Ur. – Cambridge: CUP, 1992. – 121 p.
Watcym-Jones P. Act English : a book on role-plays / P. Watcym-Jones. – Harmondsworth : Penguin, 1978. – 116 p.
Warschauer M. Internet for English teaching / M. Warschauer, H. Shetzer, C. Meloni. – Alexandria, VA : TESOL, 2000. – 176 р.
Werbach K. For the win : how game thinking can revolutionize your business / K. Werbach, Dan Hunter. – Philadelphia : University of Pennsylvania, Wharton Digital Press, 2012. – 141 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Б. Тарнопольський, C. П. Кожушко, М. Р. Кабанова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.