Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.143030Ключові слова:
доктор філософії, засоби діагностики, контроль, оцінювання, педагогічна практика.Анотація
У публікації представлено критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки спеціалізації «Теорія і методика навчання (германські / романські мови)» під час асистентської практики з іноземної мови, асистентської і доцентської практики з дисциплін обраної наукової спеціалізації. Визначено цілі й основні завдання кожного з видів практик, описано процедуру оцінювання результатів, конкретизовано форму підсумкового контролю.
Посилання
Коломієць С. С. Концепція створення освітньо- наукової програми підготовки за освітньо-науковим рівнем доктор філософії (PhD) / С. С. Коломієць, О. С. Синекоп // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2014. – Вип. 3-4. – С. 5-11.
Кожушко С. Навчання іноземних мов здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) з використанням проектної методики / С. Кожушко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: педагогічні науки. – 2016. – № 2. – С. 57-61.
Майєр Н. В. Програма навчальної дисципліни «Професійно-методична компетентність викладача іноземних мов» / Н. В. Майєр // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 25. – 2016. – С. 24-34.
Ніколаєва С. Ю. Програма навчальної дисципліни «Методологія і методи наукового дослідження з методики навчання іноземних мов і культур» / С. Ю. Ніколаєва // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – Вип. 25. – 2016. – С. 35-40.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 C. Ю. Ніколаєва, Н. В. Майєр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.