РЕАЛІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ (НА ПРИКЛАДІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АУДІЮВАННІ)
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.3.219001Ключові слова:
самостійна робота, дистанційне навчання, віртуальне навчальне середовище, провідний канал сприйняття, ІКТАнотація
Стаття присвячена проблемі визначення шляхів ре-
алізації самостійної роботи студентів мовних спеціаль-
ностей. Обґрунтовано вибір інформаційно-комунікаційних
технологій (ІКТ) для забезпечення студентів самостійною
роботою як однією з форм дистанційного навчання. Зазна-
чено, що ІКТ можуть забезпечити діяльність викладача
(навчання мови) і студента (оволодіння мовою). Завдяки
ІКТ набуття знань, формування навичок і розвиток умінь
відбувається на основі навчальних платформ за опосе-
редкованої взаємодії незалежних один від одного учасників
освітнього процесу. Крім того, доступність і мобільність
ІКТ забезпечують постійну можливість створення і вдо-
сконалення навчальних матеріалів, контроль досягнень
студентів викладачами, а також виконання завдань сту-
дентами в будь-який час, у будь-якому місці за наявності
смартфона, планшета чи комп’ютера.
Розглянуто дослідження науковців у сфері використан-
ня ІКТ для викладання іноземних мов. Визначено переваги
і недоліки застосування різних навчальних платформ, що
дало змогу переконатися в доцільності імплементації
віртуального навчального середовища Moodle (Modular
Object-Oriented Dynamic Learning Environment) в освітній
процес. Виявлено можливість проведення диференційо-
ваного навчання в умовах гетерогенних груп на основі
визначення провідного каналу сприйняття. Описано осо-
бливості сприйняття інформації аудіалами, візуалами,
кінестетиками і дискретами, а також зазначено ознаки
мовлення кожного з представників провідної репрезен-
тативної системи. Запропоновано фрагмент з навчання
аудіювання на платформі Moodle (із зазначенням типу
завдання) для реалізації самостійної роботи студентів
четвертого курсу.
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олеся Василівна Ярошенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.