Особливості навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії з використанням проблемних ситуацій
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.1.230736Анотація
У статті досліджено особливості організації нав-
чання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії з
використанням проблемних ситуацій. Визначено характе-
ристики дискусії. Описано етапи навчання ведення дискусії
та їх особливості. Надано методичні рекомендації щодо
особливостей організації навчання майбутніх філологів
ведення англомовної дискусії з використанням проблемних
ситуацій. Наведено приклади вправ, названо вимоги до
відбору статей і відео сюжетів, а також переваги їх
використання. Визначено труднощі навчання дискусії, які
виникають у майбутніх філологів у процесі підготовки
та під час ведення дискусії.
Зроблено висновки, що навчання ведення дискусії з
використанням проблемних ситуацій на заняттях з англій-
ської мови у вищій школі сприяють розвитку комунікативно-
дискусійних умінь: починати дискусію; слухати думку спів-
розмовників, не критикуючи їхні помилки; переконувати
співрозмовників, аргументувати свою думку; погоджува-
тися / не погоджуватися з точкою зору інших учасників
дискусії; надавати поради; знаходити шляхи вирішення ПС,
знайти компроміс тощо. Правильна організація ведення
дискусії сприяє розвитку вмінь відстоювати свою думку,
впевнено триматися перед аудиторією; аналізувати;
контролювати емоції; знаходити нестандартні рішення
проблем. До того ж, використання проблемних ситуацій
у процесі навчання дискусії підвищує мотивацію студентів
до навчання, створює невимушену, доброзичливу атмос-
феру, що допомагає подолати комунікативно-мовні бар’єри
й розкрити потенціал студентів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.