Організація навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування із використанням технології подкастингу
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.1.230767Анотація
Статтю присвячено розробленню процедури органі-
зації навчання майбутніх інженерів-механіків англійського
професійно орієнтованого монологу-міркування із викорис-
танням технології подкастингу. Розглянуто особливості
проведення підготовчої роботи, власне навчання професійно
орієнтованого монологу-міркування майбутніх інженерів-
механіків, оцінювання результатів роботи студентів за
означеною методикою. У ході підготовчої роботи викладач
окреслює цілі та завдання навчання, ознайомлює студентів
із методичними можливостями технології подкастингу,
пояснює послідовність дій при підготовці та розміщенні
студентами навчальних подкастів, окреслює вимоги до
навчальних подкастів та критерії їх оцінювання, реєструє
користувачів на сервісі подкастів. Навчання відбувається
в режимах аудиторної та позааудиторної самостійної
роботи студентів із залученням авторського сервісу
подкастів, створеного на навчальній платформі Canvas,
на якому розміщуються вправи на: опрацювання нових
загальновживаних та вузькоспеціальних термінологічних
одиниць, граматичних явищ; аналіз логіко-композиційної
побудови зразка мовлення; смисловий аналіз сприйнятого
подкаста; передачу (стислу чи детальну) та передбачення
змісту сприйнятого подкаста; продукування власного
монологу-міркування на основі критичного аналізу інфор-
мації, представленої в подкасті; вирішення проблемного
завдання. У межах самостійної позааудиторної роботи
студенти публікують на сервісі подкастів власні монологи-
міркування у вигляді навчальних подкастів. У статті
наведено, зокрема, особливості нарахування рейтингових
балів за результатами опанування змістовного модуля,
визначено критерії оцінювання продукованих студентами
монологів-міркувань, представлено особливості нарахування
кількості балів за кожним із них.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.