Готуємо майбутніх учителів до застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні німецької мови у новій українській школі
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.2.235674Анотація
У статті розглянуто проблеми професійної підготов-
ки майбутніх учителів німецької мови до застосування
комунікативно-ігрових технологій у навчанні учнів нової
української школи. Обґрунтовано доцільність розробки
та викладання вибіркового курсу «Комунікативно-ігрові
технології навчання німецької мови у закладах середньої
освіти» для студентів третього курсу бакалаврату
спеціальності «Середня освіта», визначено його мету –
формування у студентів бакалаврату професійної
компетентності у застосуванні комунікативно-ігрових
технологій навчання німецької мови у закладах середньої
освіти, окреслено завдання та зміст. Сформульовано
основні фахові компетентності майбутніх учителів, які
необхідні для реалізації комунікативно-ігрового навчання
німецької мови у новій українській школі, зокрема професійно
орієнтовані методичні уміння: активізувати навчальну
діяльність учнів на уроках та в позакласній роботі
з німецької мови шляхом інтеграції комунікативної та
ігрової діяльності; забезпечувати мотиваційну, змістову
та процесуальну основу іншомовного спілкування учнів
за рахунок їх участі в різних видах ігрової діяльності;
застосовувати особистісно-діяльнісний підхід до навчання
й оптимальні комунікативно-ігрові прийоми з урахуванням
цілей формування німецькомовної компетентності
на різних етапах навчання; відбирати та методично
грамотно застосовувати комунікативно-ігрові прийоми
у відповідності до мети навчання, а також професійно
комунікативні уміння: організовувати ефективну
німецькомовну взаємодію учнів, моделювати й управляти
комунікативно-ігровою діяльністю учнів німецькою мовою.
Висвітлено досвід проведення лекцій і практичних занять
вибіркового курсу, продемонстровано послідовність форму-
вання професійної компетентності майбутніх учителів
у застосуванні комунікативно-ігрових технологій навчання
німецької мови у новій українській школі на запропонованих
етапах практичних занять, наведено приклади професійно
орієнтованих завдань та рольових ігор для формування
визначених фахових компетентностей.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.