Особливості навчання авіаційної англійської мови у вищому навчальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.2.235677Анотація
У статті розглянуто особливості навчання авіаційної
англійської мови для авіафахівців у закладі вищої освіти.
Здійснено обґрунтування значення авіаційної англійської
мови у професійній діяльності фахівців авіаційної галузі,
визначено роль та місце дисципліни «Авіаційна англійська
мова» серед інших дисциплін підготовки спеціалістів
«Авіаційний транспорт». Розглянуто мету, завдання,
зміст дисципліни «Авіаційна англійська мова», висвітлено
особливість формування іншомовної комунікативної
компетентності досліджуваних спеціалістів. Проведено
аналіз документів, у яких зазначено необхідність вивчення
авіаційної англійської мови та звернено увагу на рекомен-
дації Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) щодо
використання комунікативного підходу в організації освіт-
нього процесу викладання авіаційної англійської мови для
забезпечення ефективного досягнення поставлених
цілей вивчення дисципліни. Доведено, що комунікативний
підхід до навчання та комунікативні технології сприяють
формуванню іншомовної комунікативної компетентності
авіафахівців на високому рівні. Проведено диференціацію
між поняттями «фразеологія радіозв’язку», «авіаційна
англійська мова» та «загальна англійська мова». Акценто-
вано увагу на тому, що повноцінне навчання авіаційної
англійської мови має вміщувати завдання та вправи, які
забезпечують формування шести аспектів мовленнєвих
навичок, сформульованих у кваліфікаційній шкалі ІКАО
та дескрипторам мовленнєвих умінь: вимова, структура,
словниковий запас, швидкість мовлення, розуміння та
взаємодія. Подано фрагмент практичного заняття
дисципліни «Авіаційна англійська мова», в якому ви-
світлено завдання, спрямовані на формування іншомовних
комунікативних умінь та навичок. Описано етапи рольо-
вих ігор, наведено приклади комунікативних завдань, які
направлені на формування відповідних навичок і вмінь:
фонетичної, граматичної та лексичної компетентності
авіаційної англійської мови.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.