Комплекс вправ для формування у студентів-філологів навичок і вмінь розуміння варіантів німецької мови у процесі читання
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.2.235678Анотація
У статті розглядаються стратегії
навчання читання текстів німецькою мовою студентів-
філологів. Проаналізовані методична література та досвід
учених у галузі формування компетентності читання.
Запропоновано комплекс вправ для навчання розуміння
варіантів німецької мови як плюрицентричної мови.
Використання комплексу вправ для навчання рецептивного
виду мовленнєвої діяльності, забезпечує організацію само-
стійної роботи студентів-філологів із метою розуміння
варіантів німецької мови у процесі читання. Формування
навичок і вмінь охоплює такі етапи: підготовчий,
виконавчий та етап рефлексії тексту. У межах етапів
виокремлено види і типи вправ, які є релевантними як для
оволодіння іншомовним матеріалом, так і для удоскона-
лення комунікативних умінь під час читання німецькою
мовою. Стаття пропонує шляхи оптимізації самостійної
роботи студентів-філологів із метою покращення
освітнього процесу оволодіння комунікативною компе-
тентністю у процесі читання автентичних текстів
німецькою мовою. Зосереджено увагу на лексичних одиницях
австрійського та швейцарського варіантів німецької мови.
Наводяться приклади інтерактивних вправ на освітній
платформі Learning Apps. Акцентується увага на само-
стійній організації навчання читання студентів-філологів.
Автором представлено лінгвокраїнознавчу інформацію про
німецькомовні країни: Німеччину, Австрію та Швейцарію.
Комплекс завдань рекомендуємо використовувати як
в умовах аудиторного навчання, так і у процесі самостійної
діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних
технологій.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.