Формування навичок критичного мислення через призму розуміння міжкультурних цінностей

Автор(и)

  • Світлана Устиченко

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.2.235683

Анотація

У сучасному глобалізованому світі для успішної
взаємодії з людьми з різних культур зі своїми цінностями,
способами життя, спілкування та для уникнення
непорозумінь, необхідно володіти міжкультурною компе-
тенцією та навичками критичного мислення. Викладачі
англійської мови як іноземної (EFL), використовуючи
контент підручників, можуть підготувати своїх учнів
до майбутнього міжкультурного спілкування, навчити їх
бути гнучкими у своєму мисленні та усвідомити той факт,
що світ і люди різняться. Методична розробка заняття
за темою «Змінюючи життя: благодійність та волон-
терство» розроблена для групи з тринадцяти студентів
першого курсу віком 15-16 років рівня А2+/В1, які мають 6
академічних годин англійської мови як обов’язковий предмет
на тиждень у Черкаському державному бізнес-коледжі та
спрямований на опрацювання таких аспектів критичного
мислення, міжкультурного усвідомлення, культури: вияв-
лення існуючих упереджень; встановлення різниці між
спостереженням та інтерпретацією; розуміння точки зору
інших; застосування «загальнолюдських інтелектуальних
цінностей» (чіткість, точність, послідовність, глибина,
широта, справедливість); застосування прийомів актив-
ного слухання; урахування цінностей, які впливають на
діяльність людей, спонукають до співчуття, волонтерства
та благодійності.

Опубліковано

2021-06-29

Номер

Розділ

Методична скарбничка викладача іноземних мов і культур