Формування навичок критичного мислення через призму розуміння міжкультурних цінностей
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.2.235683Анотація
У сучасному глобалізованому світі для успішної
взаємодії з людьми з різних культур зі своїми цінностями,
способами життя, спілкування та для уникнення
непорозумінь, необхідно володіти міжкультурною компе-
тенцією та навичками критичного мислення. Викладачі
англійської мови як іноземної (EFL), використовуючи
контент підручників, можуть підготувати своїх учнів
до майбутнього міжкультурного спілкування, навчити їх
бути гнучкими у своєму мисленні та усвідомити той факт,
що світ і люди різняться. Методична розробка заняття
за темою «Змінюючи життя: благодійність та волон-
терство» розроблена для групи з тринадцяти студентів
першого курсу віком 15-16 років рівня А2+/В1, які мають 6
академічних годин англійської мови як обов’язковий предмет
на тиждень у Черкаському державному бізнес-коледжі та
спрямований на опрацювання таких аспектів критичного
мислення, міжкультурного усвідомлення, культури: вияв-
лення існуючих упереджень; встановлення різниці між
спостереженням та інтерпретацією; розуміння точки зору
інших; застосування «загальнолюдських інтелектуальних
цінностей» (чіткість, точність, послідовність, глибина,
широта, справедливість); застосування прийомів актив-
ного слухання; урахування цінностей, які впливають на
діяльність людей, спонукають до співчуття, волонтерства
та благодійності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.