Організація дистанційного навчання майбутніх філологів в умовах пандемії COVID-19

Автор(и)

  • Ольга Ващило

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.3.241155

Анотація

Статтю присвячено розробленню процедури організації дистанційного навчання майбутніх філологів англійської мови з використанням Інтернет-технологій. Описано власний досвід проведення практичних занять із залученням сервісу відеоконференції Zoom та організації самостійної роботи студентів із використанням навчальної платформи Canvas. Розглянуто особливості підготовки до практичних занять; описано основні переваги сервісу відеоконференції Zoom; наведено приклади вправ, що виконувалися студентами в синхронному режимі навчання. Вибір навчальної платформи Canvas зумовлювався власним позитивним досвідом організації навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення. Розглянуто характерні для платформи Canvas інструменти (інструмент спільного доступу, календар подій, створення обговорень та оголошень, акумулювання виконаних завдань тощо); перелічено переваги використання навчальної платформи Canvas (гнучкість, сумісність з численною кількістю мобільних пристроїв та низкою операційних систем, можливість користуватися в будь- якому місці, у зручний час, доступність 24/7, сприяння визначенню студентом власної траєкторії навчання тощо); подано приклади вправ, розміщених викладачем на платформі. Оцінювання роботи здобувачів вищої освіти здійснювалося відповідно до рейтингової системи оцінювання успішності студентів із урахуванням особливостей організації дистанційного навчання: оцінювалася робота студентів на практичних заняттях у синхронному режимі навчання із використанням сервісу відеоконференцій Zoom та самостійна позааудиторна робота студентів в асинхронному режимі з використанням навчальної платформи Canvas. Проведено опитування серед учасників освітнього процесу, результати якого виявили позитивне ставлення до організації дистанційного навчання із використанням сервісу відеоконференцій Zoom та навчальної платформи Canvas.

Опубліковано

2021-09-30

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур