Особливості практичної педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у країнах Західної Європи

Автор(и)

  • Євген Спіцин
  • Валентина Черниш

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.3.241162

Анотація

Стаття присвячена аналізу досвіду організації педагогічної практики майбутніх вчителів у ФРН та Великій Британії. Здійснено аналітичний огляд чинних документів, де викладено основні засади підготовки майбутніх педагогів у ФРН та Великій Британії. Вивчено положення стандартів підготовки вчителя. Описано професійні компетентності вчителя, що представлені в чинних стандартах. Визначено особливості організації педагогічної практики майбутніх учителів в цілому та вчителів іноземних мов зокрема, у сучасній вищій школі ФРН та Великої Британії. Охарактеризовано види педагогічних практик, що запроваджені в різних ЗВО ФРН та Великої Британії. Докладно представлено зміст і обсяг практичної підготовки в університетах, конкретизовано її цілі. Визначено можливі шляхи впровадження досвіду європейських країн з цього питання у вищу освіту України.

Опубліковано

2021-09-30

Номер

Розділ

Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов