Виртуальная учебная экскурсия в методике преподавания русского языка как иностранного

Автор(и)

  • Тетяна Доброштан

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.4.248301

Анотація

Статтю присвячено вивченню методичного та культурно-історичного потенціалу віртуальної навчальної екскурсії в процесі викладання російської мови як іноземної. Розглянуто музейну педагогіку та її освітні форми. Основну увагу приділено віртуальній екскурсії як комплексній формі інтерактивної діяльності, яка набула особливої актуальності в умовах дистанційного навчання. Продемонстровано, що правильно спланована та організована викладачем навчальна екскурсія сприяє розвиткові усного та писемного мовлення і спрямована на формування соціокультурної та комунікативної компетенції. Навчальні екскурсії реалізують важливі принципи навчання іноземних мов (наочність, візуалізація і доступність) та актуалізують зв'язок між лексичним рядом та відповідним віртуальним. Запропоновано модель віртуальної навчальної екскурсії київським музеєм, яку планується доповнити реальною екскурсією. Методична розробка призначена для іноземців, що навчаються на підготовчих відділеннях та факультетах вищих навчальних закладів України.

Опубліковано

2021-12-21

Номер

Розділ

Методична скарбничка викладача іноземних мов і культур