Підготовка майбутніх перекладачів: теоретичні і практичні дисципліни онлайн

Автор(и)

  • Олена Мартиненко
  • Катерина Шевелько

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.1.257875

Анотація

Зміни в системі вищої освіти України сприяли розробці нових рішень для реалізації навчання у дистанційному форматі, що позначилося на всіх учасниках навчального процесу. Заклади вищої освіти інших країн (Австралія, Азія, Північна та Південна Америка, Європа) мають певний досвід використання онлайн-платформ для навчання студентів теоретичних та практичних дисциплін. Особлива увага приділяється підготовці майбутніх перекладачів, оскільки якість їхньої навчання вимагає значного теоретичної та практичної підготовки. Онлайн-платформи GoogleClassroom і MyEnglishLab відповідають освітнім потребам студентів-перекладачів завдяки широкому спектру функціональних інструментів навчання для професійної мовної підготовки спеціалістів. Відповідно до критеріїв відбору навчальних онлайн-платформ для підготовки майбутніх перекладачів, а саме: простий доступ і навігація, можливість створення контенту, можливість двосторонньої комунікації, можливість автоматизованого оцінювання і дотримання принципів академічної доброчесності, обидві онлайн-платформи здатні задовольнити вимоги щодо теоретичної і практичної підготовки студентів під час навчання в університеті. Зокрема, платформа GoogleClassroom рекомендується для навчання теоретичних дисциплін, наприклад, "Порівняльне мовознавство", "Історія англійської мови", "Вступ до перекладознавства", а курси на платформі MyEnglishLab, попередньо розроблені на основі освітніх продуктів компанії Pearson, здатні забезпечити розвиток практичних умінь майбутніх перекладачів.

Опубліковано

2022-05-30

Номер

Розділ

Професійна підготовка майбутніх перекладачів