Motivierungsstrategien zum fremdsprachenlernen im tertiärbereich während der pandemie
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.1.257876Анотація
З березня 2020 року пандемія Covid-19 в усьому світі призвела до величезних змін в освіті. В Україні 12 березня 2020 року було прийнято розпорядження про введення першого етапу карантину, наслідком чого стало переведення на дистанційну форму навчання усіх навчальних закладів, що викликало чималий ажіотаж серед освітян, адже їм було важко впоратися з новою і незвичною ситуацією. Перехід від аудиторного до дистанційного навчання став повною несподіванкою і для викладачів кафедри філології Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Цей факт спонукав до проведення анкетного опитування щодо того, як дистанційне навчання вплинуло на вчителів/ викладачів та учнів/студентів. Дослідження було реалізовано за допомогою чотирьох онлайн-анкет серед 4 різних цільових груп на Закарпатті. Респондентами були 63 учні та 65 учителів загальноосвітніх шкіл, які викладають мови, а також 95 студентів бакалаврату та магістратури та 18 викладачів закладу вищої освіти. У статті частково представлено вагомий результат комплексного дослідження. Головним завданням було знайти відповідь, як викладачі мотивували своїх студентів вивчати мови у віртуальному просторі. Усі респонденти погодилися з тим, що навчальна програма має бути оригінальною та різноманітною, щоб студент не втрачав зацікавленості та вмотивованості. Для з’ясування об’єктивності відповідей викладачів і вчителів було залучено до аналізу відповіді студентів та учнів. Виходячи з отриманих результатів, можемо зробити висновок, що було подолано труднощі в цій ситуації, оскільки 86 відсотків опитаних були задоволені мотиваційними стратегіями викладачів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.