Motivierungsstrategien zum fremdsprachenlernen im tertiärbereich während der pandemie

Автор(и)

  • Ілона Лехнер
  • Ілона Густі
  • Єлизавета Барань
  • Марта Фабіян

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.1.257876

Анотація

З березня 2020 року пандемія Covid-19 в усьому світі призвела до величезних змін в освіті. В Україні 12 березня 2020 року було прийнято розпорядження про введення першого етапу карантину, наслідком чого стало переведення на дистанційну форму навчання усіх навчальних закладів, що викликало чималий ажіотаж серед освітян, адже їм було важко впоратися з новою і незвичною ситуацією. Перехід від аудиторного до дистанційного навчання став повною несподіванкою і для викладачів кафедри філології Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Цей факт спонукав до проведення анкетного опитування щодо того, як дистанційне навчання вплинуло на вчителів/ викладачів та учнів/студентів. Дослідження було реалізовано за допомогою чотирьох онлайн-анкет серед 4 різних цільових груп на Закарпатті. Респондентами були 63 учні та 65 учителів загальноосвітніх шкіл, які викладають мови, а також 95 студентів бакалаврату та магістратури та 18 викладачів закладу вищої освіти. У статті частково представлено вагомий результат комплексного дослідження. Головним завданням було знайти відповідь, як викладачі мотивували своїх студентів вивчати мови у віртуальному просторі. Усі респонденти погодилися з тим, що навчальна програма має бути оригінальною та різноманітною, щоб студент не втрачав зацікавленості та вмотивованості. Для з’ясування об’єктивності відповідей викладачів і вчителів було залучено до аналізу відповіді студентів та учнів. Виходячи з отриманих результатів, можемо зробити висновок, що було подолано труднощі в цій ситуації, оскільки 86 відсотків опитаних були задоволені мотиваційними стратегіями викладачів.

Опубліковано

2022-05-30

Номер

Розділ

Досвід роботи вчителів іноземних мов