ДІЛОВА ГРА У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛІЙСЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.2.262661

Анотація

У статті охарактеризовано поняття “ділова гра”. Виділено вміння і якості, формуванню яких у майбутніх фахівців із харчових технологій сприяють ділові ігри. Також описано етапи, з яких складається проведення ділової гри. Запропоновано якісні і кількісні критерії оцінювання мовлення здобувачів вищої освіти в процесі ділової гри. Представлено завдання для ділових ігор, розроблені з метою формування професійно орієнтованої англійськомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців із харчових технологій. Запропоновано два приклади ділових ігор: “Business Trip” та “International Food Technology Exhibition”. У першій діловій грі описано одну рецептивно-репродуктивну вправу для формування навичок створювати структурні елементи монологу з подальшим записом на електронний носій з опорою на створену викладачем ситуацію, відеофрагмент та інтелект-карту та дві рецептивно-продуктивні вправи для формування навички створювати міні-монолог-опис з опорою на створену викладачем ситуацію та малюнок. У другій діловій грі представлено одну рецептивно-репродуктивну вправу для формування навичок відтворення структурного елементу монологу зі змінами та подальшим записом на електронний носій з опорою на створену викладачем ситуацію, відеофрагмент і таблицю для заповнення, та дві рецептивно-продуктивні вправи для формування навичок продукування міні-монологу з опорою на створену викладачем ситуацію та ключові слова або малюнок. Контроль, передбачений до кожної вправи: самоконтроль відповідно до критеріїв, наданих викладачем, та контроль з боку викладача.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ