СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРСЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ

Автор(и)

  • Тетяна Осядла Навчально-науковий гуманітарний інститут, Національна академія Служби безпеки України, Україна https://orcid.org/0000-0003-4446-4942

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.2.262685

Анотація

У статті описано систему вправ і комунікативних завдань для формування перськомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх перекладачів у сфері гарантування державної безпеки. Визначено дві основні моделі навчання діалогу – “зверху вниз” та “знизу вгору”. Подано типи та види вправ і завдань. Підготовлена система вправ і завдань реалізується у два етапи: інтродуктивний (зверху вниз) та когнітивно-комунікативний (знизу вгору). Зазначені етапи охоплюють групи вправ і завдань, які курсанти виконують у розробленій послідовності – з використанням методів
вправляння Case study та рольової гри, що в комплексі дозволяють сформувати та розвивати мовленнєві навички, моделювати комунікативні ситуації та вдосконалювати мовленнєві вміння та стратегії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ