Засоби формування іспанськомовної лексичної компетентності

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.2.285388

Анотація

Необхідним складником системи навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти є засоби навчання. Авторки
статті пропонують доповнити актуальну типологію засобів навчання іноземних мов і культур ще двома групами
засобів. З-поміж складників іншомовної комунікативної компетентності лексична компетентність залишається однією з цільових для формування на різних ступенях навчання іноземної мови. Авторки статті здійснюють аналітичний
огляд сучасних засобів формування у майбутніх учителів іспанської мови лексичної компетентності, зокрема на етапі
ознайомлення студентів з новими лексичними одиницями. Ілюстративним матеріалом слугують засоби навчання, пропоновані авторами дидактичних матеріалів, розміщених на професійних блогах з навчання іспанської мови як іноземної, а також засоби, розроблені співавторкою цієї статті проф. Бігич О. Б. Також авторки простежують реалізацію в дидактичних матеріалах іспанських методистів нової тенденції геймифікації освітнього процесу.

Опубліковано

2023-08-04

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ЗАСОБИ І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР