Застосування технології вебквесту на заняттях з іноземної мови

Автор(и)

  • Анна Зінченко Сумський державний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-5672-2331
  • Аліна Сердюк Сумський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.3.290261

Анотація

У статті досліджено вебквести як навчальну технологію та її ефективність у процесі навчання іноземних мов.
Сучасні умови та прогресивний розвиток суспільства значно вплинули на організацію навчання. У статті приділено увагу креативним методам як актуальним підходам до викладання, зокрема іноземних мов. З-поміж усього переліку креативних навчальних технологій прийом квестів привернув увагу дослідників та викладачів за рахунок адекватності та адаптивності до складних і мінливих навчальних умов. У дослідженні розглянуто сутність саме технології вебквесту як такого, що задовольняє вимоги дистанційного освітнього процесу. Також було вивчено актуальні типи вебквестів та їхні особливості. Конструювання навчальних вебквестів вимагає ретельної підготовки від викладача. Можливість створення вебквестів на онлайн-платформах значно спрощує підготовчу роботу викладача та сприяє популяризації вебквестів серед студентів. У статті докладно описано процес створення вебквесту з дисципліни “Німецька мова” на платформі Genial.ly. Автори поетапно виклали основні етапи підготовки та конструювання вебквесту, пояснили доцільність добору певних типів завдань та місце створеного вебквесту в ході викладання цієї дисципліни. У статті викладено основні результати проведеного експерименту із залученням вебквесту в рамках занять з дисципліни “Німецька мова” в студентів першого року навчання спеціальності “Філологія” і доведено ефективність вебквестів у навчанні іноземних мов, зокрема на етапі повторення навчального матеріалу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-14

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур