Освітньо-розважальні аудіовізуальні засоби навчання японської мови: мнемонічна пісня з відеорядом як засіб едьютейнменту

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.1.298903

Анотація

Статтю присвячено питанню ефективності використання аудіовізуальних засобів у процесі навчання японської
мови на сучасному етапі (для нинішнього покоління студентів). Об’єктом дослідження обрано відеокліпи з елементами
едьютейнменту з інтернет-ресурсу Youtube, що спрямовані на вивчення японської мови та в ролі аудіоскладника мають
мнемонічну пісню. Обрані відеокліпи створено з опертям на різні підходи до подання навчального матеріалу, що уможливило укладання різних класифікацій. На підставі аналізу японського контенту запропоновано авторську класифікацію освітньо-розважальних відеокліпів у супроводі мнемонічної пісні на основі таких критеріїв, як об’єкт навчання (лексика, граматика, техніка письма) й особливості подання матеріалу (візуальні, аудіальні). Докладно описано структуру й особливості відеокліпів, проілюстровано переваги їх використання в навчанні японської мови, зокрема акцентовано на потенціалі мнемонічної пісні з відеорядом. Класифікацію японських мнемонічних пісень розглянуто у взаємозв’язку з іншими класифікаціями, пропонованими нами.

Опубліковано

2024-03-13

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ