Педагогічна практика: результати опитування роботодавців та студентів у контексті професійної підготовки вчителя англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.1.298904Анотація
У статті розглянуто питання вдосконалення якості практичної підготовки майбутніх учителів англійської мови, описано особливості організації і проведення виробничої педагогічної практики для студентів спеціальності 014 Середня освіта.
Обґрунтовано доцільність анкетування роботодавців та практикантів під час проходження педагогічної практики з метою
виявлення рівня мовної та методичної підготовки здобувачів вищої освіти та їх готовності до здійснення професійної діяльності. Описано методи та інструменти анкетування, зазначено важливість співпраці з роботодавцями та отримання
зворотного зв’язку для подальшого вдосконалення практичної підготовки студентів. Укладено анкети, які містять питання
щодо рівня професійної підготовки та рівня сформованості соціальних умінь (soft skills) практикантів, наведено приклади
таких анкет для роботодавців та студентів. Уміщено опис результатів анкетування, приклади відповідей опитуваних та
аналіз результатів опитування. Проведене анкетування дозволило діагностувати та описати труднощі, які можуть виникнути в майбутніх вчителів англійської мови під час педагогічної практики. Зроблено висновки щодо шляхів підвищення якості підготовки студентів до професійної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.