Зміст, структура і технології навчання вибіркової дисципліни «національно-культурні реалії в мовній картині світу та дискурсі британців»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.4.319845

Анотація

Статтю присвячено проблемі вдосконалення професійної англійськомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх філологів-англістів, перекладачів, учителів англійської мови, журналістів, фахівців з міжнародних відносин зокрема шляхом створення у закладах вищої освіти,
особливо на гуманітарних факультетах та факультетах іноземних мов, широкого спектру вибіркових дисциплін, спрямованих на поглиблення теоретичної та практичної мовної підготовки здобувачів вищої освіти. Проаналізовано поняття лінгвосоціокультурної компетентності й обґрунтовано необхідність поглибленого ознайомлення майбутніх фахівців з англійської мови з культурно специфічними реаліями Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії через інтеграцію ними знань лексичних одиниць на позначення цих реалій із розумінням особливостей світогляду й світосприйняття британців, опануванням комунікативних стратегій і тактик мовленнєвої поведінки, прийнятих у сучасному британському соціумі. Запропоновано навчальну програму, у якій описано зміст, структуру й технології викладання вибіркової навчальної дисципліни “Національно-культурні реалії в мовній картині світу та дискурсі британців”, сформульовано професійно-культурологічні та мовні знання й компетентності здобувачів вищої освіти, необхідні їм для здійснення перекладацької, медіаційної, редакторської та інших видів комунікації англійською мовою, а також викладання англійської мови учням закладів загальної середньої освіти. Уміщено докладний опис змісту
навчальної дисципліни, яка складається з одного змістового модуля (він же організаційний модуль), наведено приклади навчальних та навчально-методичних завдань для аудиторної, позааудиторної самостійної роботи та заліку.

Опубліковано

2025-01-06

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ