Стратегія написання проєкту як невід’ємне вміння професійної компетентності майбутніх менеджерів під час вивчення модулю «стратегічне управління» курсу «ділова англійська».

Автор(и)

  • Наталія Василишина ДНП “Державний університет “Київський авіаційний інститут”, Україна https://orcid.org/0000-0002-0003-9998

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.4.319848

Анотація

Письмо є вирішальним вмінням у засвоєнні англійської мови. Хоча значення активної англійської мови для спілкування є вагомим, роль пасивної англійської мови в передачі повідомлень є не менш важливою. Письмо слугує засобом взаємодії з нашою пасивною англійською, а не просто вправою в описі тем без певного наміру. У цьому контексті письмо розглядається як прогресивна діяльність. Прогресивний характер письма можна визначити як процес, який починається з чіткого розуміння теми, що розглядається, і методів дослідження. Особлива увага при письмі приділяється переходу до академічного письма, що створює проблеми для багатьох студентів університету, оскільки вони виконують завдання, такі як есе та підсумкові проєкти, необхідні для отримання диплома. Всупереч переконанням, що академічне письмо — це просто питання вільного складання тексту, варто зауважити, що воно вимагає ретельного опису та вичерпних вказівок, щоб гарантувати, що написаний текст відповідає академічним стандартам. Це суть того, що автор прагне донести до читачів, особливо до студентів, які прагнуть розвинути свої навички академічного письма. Мета даної статті – продемонструвати основні вимоги та структуру стратегічного проєкту, оцінити його труднощі та переваги для студентів університету у формуванні навичок письма під час вивчення курсу “Ділова англійська мова”. Результати навчання після виконання завдання стратегічного проекту можуть свідчити про те, що студенти університету зможуть: створювати та формулювати інноваційні та стійкі  стратегічні рішення для реальної бізнес організації; розпізнавати методології дослідження та вибирати, а також застосовувати відповідні фахові знання, концепції та теорії для формулювання рекомендацій щодо оцінки та реалізації інноваційних стратегічних альтернатив для реальних бізнес-завдань.

Опубліковано

2025-01-06

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ