Методична класифікація електронних кейсів для формування англомовної лексичної компетентності старшокласників

Автор(и)

  • Ганна Подосиннікова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6123-4845
  • Влада Гомоля Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.4.319852

Анотація

Стаття розглядає теоретичні засади навчання за допомогою електронних кейсів, обґрунтовує доцільність використання кейс-технології у контексті формування англомовної лексичної компетентності старшокласників та пропонує методичну класифікацію відповідних електронних кейсів для
учнів старших класів з поглибленим вивченням іноземних мов. На основі критерію вичерпності рішення, у статті визначено, охарактеризовано, порівняно та проілюстровано три типи електронних кейсів: кейси вибору рішення, генерації рішення та реалізації рішення. Кожен тип розглядається
з точки зору його структури, підходу до організації навчання та процедури дослідження, включаючи послідовність вправ та передбачені когнітивні процеси, які залучено до пошуку рішення. Стаття пропонує критерії відбору змісту та джерела для створення електронних кейсів для формування англомовної лексичної компетентності учнів старших класів.

Опубліковано

2025-01-06

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур