Використання онлайн-ресурсів для навчання японського монологічного мовлення засобами комічних оповідей «ракуґо» / «кобанаші»: особливості імплементації

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.4.319989

Анотація

Стаття висвітлює питання оптимальних способів залучення до навчального процесу на початковому етапі такого засобу едьютейнменту, як японські комічні оповіді “ракуґо” / “кобанаші”, з використанням онлайн-ресурсу (сайту), метою чого є формування іншомовної комунікативної компетенції
(навчання японського монологічного мовлення). Враховуючи особливості самого матеріалу та цільової аудиторії (студентів цифрового покоління), описуються найбільш відповідні підходи, послідовність етапів презентації та специфіка опрацювання цього матеріалу з опертям на ресурси сайту.
Аналізується подання матеріалу у кожному з розділів сайту, зокрема, велика увага приділяється питанню його візуалізації (усі розглянуті приклади максимально унаочнені). На прикладах, що було проаналізовано, запропоновано класифікацію засобів візуалізації навчального матеріалу та визначено функції, які вони виконують. Також висвітлено особливості опрацювання гумористичних оповідей “ракуґо” / “кобанаші” в аудиторії (з викладачем) і самостійно, результати чого представлено у вигляді порівняльної таблиці.

Опубліковано

2025-01-06

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур