Навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів іншомовного письма в аспекті компетентнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122348Ключові слова:
іншомовне письмо, компетентність у письмі, уміння, навички, знання, комунікативні здібності, етапи, вправи, засоби, контрольАнотація
Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного письма в умовах компетентнісного підхлду. Аналізуються характеристики писемного мовлення. описуються складові іншомовної компетентності у письмі. Вивчаються фактори впливу на формування компетентності у письмі. Називаються етвапи навчання писемного мовлення. Розглядаються вправи для формування компетентнсоті у письмі. Визначаються засоби навчання писемного мовлення і способи контролю рівня сформованості компетентності у письмі.
Посилання
Азимов А. Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Азимов А. Г., Щукин А. Н. – М. : Изд-во ИКАР, 2009. – 448 с.
Ахманова О. С. Словарь лингвистических терминов / Ахманова О. С. – 2-е изд., стереотип. – М. : Советская энциклопедия, 1969. – 607 с.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Жинкин Н. И. Механизмы речи / Жинкин Н. И. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1958. – 370 с.
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 5–9 класи. – К., 2012 (сайт Міністерства освіти і науки України).
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи. Академічний рівень. – К., 2012 (сайт Міністерства освіти і науки України).
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи. Профільний рівень. – К., 2012 (сайт Міністерства освіти і науки України).
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи. Рівень стандарту. – К., 2012 (сайт Міністерства освіти і науки України).
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. 1– 4 класи. – К. : Освіта, 2012. – 96 с.
Скляренко Н. К. Методика формування іншомовної компетентності у техніці письма / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 2012. – № 2. – С. 13–18.
Скляренко Н. К. Методика формування іншомовної граматичної компетенції в учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. К. Скляренко / / Іноземні мови. – 2011. – № 1. – С. 15–25.
Смоліна С. В. Методика формування іншомовної лексичної компетенції / С. В. Смоліна // Іноземні мови. – 2010. – № 4. – С. 16–23.
Тарнопольський О. Б. Методика навчання студентів вищих навчальних закладів письма англійською мовою / Тарнопольський О. Б., Кожушко С. П. – Вінниця : Нова книга, 2008. – 288 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. К. Скляренко, О. М. Устименко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.