Вправи для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122351Ключові слова:
дискусія, підсистема вправ, проблемна ситуація, інтелектуальна картаАнотація
У статті представлена підсистема вправ для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій, виділено й описано етапи навчання дискусії, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.Посилання
Андронік Н.П. Навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01, 13.00.02 / Андронік Наталя Павлівна. – К., 2009. – 338 с.
Галанова О.А. Обучение стратегиям научной дискуссии на иностранном языке в неязыковом вузе : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Галанова Ольга Александровна. – Пермь, 2003. – 239 c.
Гордєєва А.Й. Навчання старшокласників загальноосвітньої школи обговорення проблем англійською мовою у процесі міжкультурного спілкування: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Гордєєва Анжела Йосипівна. – К., 2004. – 254 с.
Гордєєва А.Й. Інтелектуальна карта як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх філологів// Іноземні мови. – 2012. – № 4 (72). – С. 51 – 58.
Зайцева І.В. Лінгвометодичні особливості навчання майбутніх філологів англомовної дискусії на основі
проблемного методу. – К.: Вісник КНЛУ. – 2012 . – Вип. 21. – С. 39 – 47.
Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению: пособие для учителей иностранных языков. — 2!е изд. — М.: Просвещение, 1991. — 223 с.
Сімкова І.О. Методика навчання англомовної професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей: дис ... канд. пед. наук : 13.00.02. – Сімкова Ірина Олегівна – К., 2010.– 303 с.
Скляренко Н.К. Типологія вправ в інтенсивному навчанні іноземних мов / Н.К. Скляренко // Гуманітарні аспекти лінгвістичних досліджень і методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. – К.: КДППМ, 1992. – С. 9 – 14.
Топтигіна Н.М. Навчання дискусії на матеріалі художніх текстів у процесі вивчення англійської як другої іноземної мови: дис….канд. пед. наук. : 13.00.02 / Топтигіна Наталя Михайлівна – К: 2004. – 210 с.
Холодяева О. В. Развитие инициативности студентов в дискуссионных формах общения: автореф. дисс. … канд. пед. наук : 13.00.01 / О.В. Холодяева. – Елец: ЛГПУ. – 2012. – 30 с.
Черныш В. В. Обучение англоязычному чтению и аудированию с использованием аудиокниг художественных произведений (средняя общеобразовательная школа с углубленным изучением иностранных языков) : дисс. … канд. пед.наук : 13.00.02 / В. В. Черныш. – К., 2001. – 308 с.
Шевченко Т.Ю. Обучение иноязычному полилоговому общению студентов-лингвистов: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. Пятигорск. , 2008. – 24 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 І. В. Зайцева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.