Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122362Ключові слова:
тестові завдання, контроль та оцінка, аудитивні умінняАнотація
У статті зроблений стислий огляд основних теоретичних засад розробки тестових завдань з аудіювання; наведені приклади тестових завдань різних форматів; пропонується алгоритм розробки тестових завдань з аудіювання, який пояснюється та ілюструється прикладами завдань.Посилання
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Науковий
редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. –273 с.
Вікович Р. І. Методика навчання студентів мовних спеціальностей аудіювання англомовних теленовин : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Вікович Роксоляна Ігорівна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2012. – 21 с.
Квасова О.Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь/ Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Ленвіт, 2009.– 119 с.
Квасова О.Г., Гнаповська Л.В. Як готувати учнів до тестування вмінь рецептивних видів мовлення//
Іноземні мови. – 2008. – № 1 . – C.10-19.
Програма з англійської мови для університетів / інститутів (п’ятирічний курс навчання). – Вінниця:
Нова книга, 2001. – 245 с.
Програма з англійської мови для професійного спілкування.– К.: Ленвіт, 2005. – 119 с.
Alderson J.C. et al. Analysing Tests of Reading and Listening in Relation to the Common European
Framework of Reference: The Experience of the Dutch CEFR Construct Project // Language Assessment
Quarterly, 3(1), 2006. – P. 3-30.
Buck, G. (2001). Assessing listening. – Cambridge: Cambridge University Press, 2001. – 274 p.
Hughes, A. Testing for Language Teachers. – Cambridge University Press, 1989. – 172 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Г. Квасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.