Методи навчання шестирічних школярів техніки читання англійською мовою
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122397Ключові слова:
шестирічні учні, техніка читання, метод цілих слів, транскрипційний метод, звуковий аналітико-синтетичний методАнотація
У статті наводиться стислий огляд сучасних методівнавчання техніки читання англійською мовою з метою пошуку оптимального шляху формування відповідних навичок та вмінь у першокласників шестирічного віку. Проаналізовано роботи багатьох вчених та дослідників,що вивчали цю проблему. Виявлено низку прийомів для навчання читання англійською мовою на початковому етапі. Уточнено попередні типологізації існуючих методів навчання відповідного аспекту.
Посилання
Васильева Т. Г. Типологизация методов обучения технике чтения: [Электронный ресурс] – Режим доступа: ftp:// lib.herzen.spb.ru/text/vasiljyeva_35_76_2_47_54.pdf.
Вашуленко М. C. Календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення (1 клас) // Початкова школа. – 2010. – № 1. – С. 23–28.
Денисенко М. В. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою: дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Денисенко Марина Володимирівна. — К., 2004. — 217 с.
Іноземні мови. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов / В. Г. Редько; [відп. за вип. О. Я. Коваленко]. – К. : Перун, 2005. – 208 с.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/ main.php?query=education/average/metod_rek
Климентенко А. Д. Проблемы обучения иностранному (английскому) языку детей с 1 класса // Климентенко А. Д. – М., 1978. – С. 3–42.
Ленская Е. А. Проблемы обучения чтению на английском языке детей младшего школьного возраста: автореф. дис. . … канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Ленская Елена Анатольевна. – М., 1978. – 24 с.
Львов М. Р. Методика преподавания русского языка в начальных классах: [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Львов М. Р. – М. : Издательский центр «Ака демия», 2000. – 464 с.
Матюхина М. В. Мотивация достижения и настойчивость младших школьников: [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://psychology.net.ru/articles/content/10894.html.
Роман С. В. Методика навчання англійської мови у
початковій школі: [навчальний посібник] / Роман С. В. – К. : Ленвіт, 2005. – 324 с.
Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность; [пер. с нем. Б. М. Величковского] / Хекхаузен Х. – М. : Педагогика, 1986. – 238 с.
Bunton J. Phonics Fun (Level 3). Teacher’s Guide. - Pearson Longman, 2006. – 42 p.
Dash N. Teaching English as an Additional Language:
[Електронний ресурс] – Режим доступу:http://books.google.com/ books?id=n5cdkRZtUFAC& printsec=frontcover&dq =teaching +english+as+an+additional+language&hl=ru&ei= grToTY2uMcmk-gb7l8jhDw&sa=X&oi=book_result&ct= result&resnum=1&ved=0CDwQ6AEwAA#v= onepage&q&f=false.
Oxford dictionaries online: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://oxforddictionaries.com/view/entry/ m_en_gb0627030#m_en_gb0627030.
Sadoski M. Conceptual Foundations of Teaching Reading. – New York: The Guilford Press, 2004. – 156 p.
Wyse D. Synthetic phonics and the teaching of reading // British Educational Research Journal. – Volume 34, Issue 6, 2008. – Р. 691–710.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 І. В. Шастова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.