Використання Інтернет-ресурсів навчального призначення для формування франкомовної професійної комунікативної компетентності у майбутніх викладачів
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122398Ключові слова:
викладач французької мови, дистанційні технології навчання, професійна компетентність майбутнього викладача іноземних мов, Інтернетресурси навчального призначенняАнотація
У статті розглянуто поняття професійної компетентності майбутнього викладача іноземних мов, описано її складники; визначено критерії та проаналізовано Інтернетресурсинавчального призначення, які вільно доступні у мережі Інтернет для використання майбутніми викладачами французької мови з метою формування та розвитку франкомовної професійної комунікативної компетентності.
Посилання
Андреев А. А. Введение в дистанционное обучение. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.iet.mesi.ru/broshur/broshur.htm
Варламова Е.Ю. Формирование лингводидактической компетентности будущих учителей иностранного языка как второй специальности: авторефер. дис. … канд. пед. наук / Е.Ю. Варламова. – Чебоксары, 2005. – 23 с.
Глазырина Е.С.Формирование лингводидактической компетентности будущих учителей: автореф. дис. … канд. пед. наук / Е.С. Глазырина. – Челябинск, 2007. – 23 с.
Игна О.Н. Структура и содержание методической компе+ тентности учителя иностранного языка / О.Н. Игна. – Ярославльский педагогический вестник. –№ 1. – 2010. – С.90 – 94.
Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні іноземних мов для професійного спілкування: Колективна монографія / Коваль Т.І., Асоянц П.Г., Каменєва Т.М. та ін.; За ред.: Коваль Т.І. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2012. + 280 с.
Киреева З.Р. Профессиональная компетенция учителя иностранного языка // З. Р. Киреева, Т. В. Иванова, И. А. Сухова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www.bspu.ru/node/9104
Кожухов К. Ю. Педагогическая модель применения дистанционных технологий в процессе формирования методической компетенции будущего учителя (на материале дисциплины “Теория и методика обучения иностранным языкам”): автореф. дис. на соискание науч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 “Теория и методика профессионального образования”/ К. Ю. Кожухов. – Курск, 2008. – 19 с.
Лобырёва И.А. Формирование лингводидактической компетентности студентов неязыковых факультетов педагогических вузов (английский язык как дополнительная специальность): автореф. дис. … канд. пед. наук / И. А. Лобырёва. – СПб., 2006. – 22 с.
Малашихина И.А. Использование компьютерных технологий в повышении эффективности учебного процесса [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://avd.org.ua /free.php
Махмурян К.С. Теоретико-методические основы
ускоренной подготовки учителя иностранного языка в
условиях дополнительного образования: автореф. дис. … доктора пед. наук: 13.00.02 – теория и методика обучения и воспитания (иностранные языки). – М. – 2009. – 50 с.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки (проект) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/ news/12/05/4455.pdf
Пантилеева М.С. Контроль иноязычной профессионально-коммуникативной компетенции преподавателя иностранного языка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.jurnal.org/articles/2011/ped7.html
Полат Е.С. Дистанционное обучение: Учебное пособие для вузов / Е.С. Полат. – М.: Владос. – 1998. – 226 с.
Сысоев П.В. Компетенция учителя иностранного языка в области использования информационно-коммуникационных технологий: определение понятий и компонентный состав / П.В.Сысоев, М.Н.Евстигнеев. – Иностранные языки в школе. – № 6. – 2011. – С. 16 – 20.
Сысоев П.В. Современные учебные Інтернет-ресурсы в обучении иностранному языку / П. В. Сысоев, М. Н. Евстигнеев. – Иностранные языки в школе. – № 6. – 2008. – С. 2–9.
Типова програма з французької мови для університетів та інститутів (п’ятирічний курс навчання) / Уклад. Мельник В.І., Максименко А.П. та ін. –К.: Вид центр КНЛУ, 2004. – 230 с.
Хуторской А. В. Дистанционное обучение и его технологии / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.computerra.ru/compunity/edujob/20277/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. В. Майєр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.