Рефлексивний аналіз процесу викладання японської мови як засіб підвищення його ефективності

Автор(и)

  • Т. Г. Свердлова Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122412

Ключові слова:

японська мова, ефективність викладання, аналіз

Анотація

У публікації представлено аналіз процесу викладання японської мови як засіб підвищення його ефективності.

 

Посилання

Аванесов B. C. Композиция тестовых заданий. Учебная книга. 3 изд. / Вадим Сергеевич Аванесов. — М. : Центр тестирования, 2002. — 240 с.

Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики сотрудничества: Книга для учителя. – К.: «Освіта», 1991. – 111 с.

Балихина Т.М. Словарь терминов и понятий тестологии. / Т. М. Балихина — М. : Изд-во. РУДН, 2000. — 164 с.

Балл Г.О. Про реалізацію гуманістичних принципів у розбудові освіти й педагогічної діяльності / Психологічні аспекти гуманізації освіти: Книга для вчителя / За ред. Г.О. Балла. – Київ-Рівне, 1996. – C.5-22.

Гераськин А. С. Роль и место тестового контроля в современном образовании. Образование в современном мире: Сб. науч. статей. / А. С. Гераськин, С. В. Синаторов. — Саратов : Изд-во Саратовского университета, 2009. – 320 с.

Євдокимов В.І., Луценко В.В. Гуманістичний підхід до організації занять у вузі / Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. Випуск 15. Видавничий центр СДПІ, 2001. – С. 28-29.

Education in Japan. Graphic presentation. – Tokyo, 2000. – 50 р.

Horwitz E. Surveying student beliefs about language learning // Anita Wenden and Joan Rubin, Lerner Strategies in Language learning, 1987. – P.127-128.

Rogers C.R. Freedom to learn for the 80’s. – Columbus, OH: Merrill, 1983. – P.23-24.

Wallace Michael J. Training foreign Language Teachers – A reflective approach. Cambridge University Press. 1991. – 80 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-25

Номер

Розділ

Огляди та рецензії