Види навчально-методичних задач для формування методичних навичок і розвитку методичних умінь майбутнього викладача французької мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122458Ключові слова:
майбутній викладач французької мови, магістрант, навчальнометодична задача, методичні навички, методичні вмінняАнотація
У статті обґрунтовано і визначено види навчально-методичних задач для формування методичних навичок та розвитку методичних умінь, якими повинен оволодіти майбутній викладач французької мови для ефективної організації навчальновиховного процесу під час практичних занять і самостійної позааудиторної роботи студентів і для організації їхньої позааудиторної роботи з французької мови.
Посилання
Гарцов А. Д. Электронная лингводидактика в системе инновационного языкового образования: автореф. дис. на соискание уч. степени доктора пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (русский язык, уровень общего и профессионального образования» / А. Д. Гарцов. – М., 2009. – 42 с.
Захаров А. В. Формирование прогностических умений студентов педагогического вуза (на материалах изучения дисциплин психолого-педагогического цикла): автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / А.В.Захаров. – Ишим, 2009. – 24с.
Ивашова Л. Н. Развитие умения проектировать упражнения в процессе профессиональной подготовки учителя иностранного языка: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. Н. Ивашова. – Елец, 2007. – 23 с.
Игна О. Н. Современные классификации учебных методических задач / О. Н. Игна // Вестник Томского государственного университета. – № 338. – 2010. – С. 177-182.
Кабинет иностранного языка: методическое пособие /
Е. С. Полат, Т. Ф. Горбунькова, Н. П. Грачева / под ред. Е. С. Полат. – М. : Гуманит. изд. Центр ВЛАДОС, 2003. – 208 с. : ил. – (Школьный кабинет).
Майєр Н.В. Типологія навчально-методичних задач для формування складників методичної компетентності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Серія Філологія. Педагогіка. Психологія. – 2014. – Вип. 29. – С. 210-216.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Поляков В. М. Комплекс видеофильмов для обучения студентов анализу урока иностранного языка / В. М. Поляков // Иностранные языки в школе. – № 1. – 1988. – С. 24:31.
Словник української мови: в 11 томах / за заг. ред. І. К. Білодіда. – Том 4. (І:М) – К. : Наукова думка, 1973. – 804 с.
Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам: Базовый курс лекций: Пособие для студентов пед. вузов и учителей / Е. Н. Соловова. – М. : Просвещение, 2002. – 239 с.
Тамбовкина Т. Ю. Развитие профессиональной автономии у будущих учителей иностранного языка с использованием метода проекта / Т. Ю. Тамбовкина // Иностранные языки в школе. – № 5. – 2000. – С. 63–68.
Языкова Н. В. Процесс обучения иностранным языкам как предмет профессионально-методической подготовки будущего учителя / Н.В. Языкова // Иностранные языки в школе. – № 2. – 1994. – С. 49-54.
Campà A. Forum 2. Méthode de français 2 - Hachette. Français langue étrangère / A. Campà, C. Vestreit, J. Murillo, M. Tost. – Paris, 2001. – 191 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. В. Майєр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.