Види навчально-методичних задач для формування методичних навичок і розвитку методичних умінь майбутнього викладача французької мови

Автор(и)

  • Н. В. Майєр Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122458

Ключові слова:

майбутній викладач французької мови, магістрант, навчальнометодична задача, методичні навички, методичні вміння

Анотація

У статті обґрунтовано і визначено види навчально-методичних задач для формування методичних навичок та розвитку методичних умінь, якими повинен оволодіти майбутній викладач французької мови для ефективної організації навчальновиховного процесу під час практичних занять і самостійної позааудиторної роботи студентів і для організації їхньої позааудиторної роботи з французької мови.

Посилання

Гарцов А. Д. Электронная лингводидактика в системе инновационного языкового образования: автореф. дис. на соискание уч. степени доктора пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (русский язык, уровень общего и профессионального образования» / А. Д. Гарцов. – М., 2009. – 42 с.

Захаров А. В. Формирование прогностических умений студентов педагогического вуза (на материалах изучения дисциплин психолого-педагогического цикла): автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / А.В.Захаров. – Ишим, 2009. – 24с.

Ивашова Л. Н. Развитие умения проектировать упражнения в процессе профессиональной подготовки учителя иностранного языка: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. Н. Ивашова. – Елец, 2007. – 23 с.

Игна О. Н. Современные классификации учебных методических задач / О. Н. Игна // Вестник Томского государственного университета. – № 338. – 2010. – С. 177-182.

Кабинет иностранного языка: методическое пособие /

Е. С. Полат, Т. Ф. Горбунькова, Н. П. Грачева / под ред. Е. С. Полат. – М. : Гуманит. изд. Центр ВЛАДОС, 2003. – 208 с. : ил. – (Школьный кабинет).

Майєр Н.В. Типологія навчально-методичних задач для формування складників методичної компетентності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Серія Філологія. Педагогіка. Психологія. – 2014. – Вип. 29. – С. 210-216.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Поляков В. М. Комплекс видеофильмов для обучения студентов анализу урока иностранного языка / В. М. Поляков // Иностранные языки в школе. – № 1. – 1988. – С. 24:31.

Словник української мови: в 11 томах / за заг. ред. І. К. Білодіда. – Том 4. (І:М) – К. : Наукова думка, 1973. – 804 с.

Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам: Базовый курс лекций: Пособие для студентов пед. вузов и учителей / Е. Н. Соловова. – М. : Просвещение, 2002. – 239 с.

Тамбовкина Т. Ю. Развитие профессиональной автономии у будущих учителей иностранного языка с использованием метода проекта / Т. Ю. Тамбовкина // Иностранные языки в школе. – № 5. – 2000. – С. 63–68.

Языкова Н. В. Процесс обучения иностранным языкам как предмет профессионально-методической подготовки будущего учителя / Н.В. Языкова // Иностранные языки в школе. – № 2. – 1994. – С. 49-54.

Campà A. Forum 2. Méthode de français 2 - Hachette. Français langue étrangère / A. Campà, C. Vestreit, J. Murillo, M. Tost. – Paris, 2001. – 191 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-22

Номер

Розділ

Наукові статті