№ 4 (2014)

Іноземні мови

DOI: https://doi.org/10.32589/im.v0i4

Зміст

Основні тенденції та етапи розвитку теорії підручника з іноземних мов PDF
О. А. Палій 3-9
Формування в учнів загальноосвітніх шкіл умінь самоконтролю рівня сформованості компетентності в англомовному аудіюванні з використанням комп’ютерного тестування PDF
Я. А. Крапчатова 10-14
Навчання аудіювання на уроках английської мови в загальноосвітніх навчальних закладах PDF (English)
K. L. Osypenko 15-19
Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики PDF
О. М. Устименко, Ю. В. Коваленко 20-32
Види навчально-методичних задач для формування методичних навичок і розвитку методичних умінь майбутнього викладача французької мови PDF
Н. В. Майєр 33-39
Integrated Methodological Model of Interpreters’ Training in multilingual Society PDF (English)
N. V. Zinukova 40-44
«Tricolín: ayer, hoy, mañana»: сценарій позакласного заходу з іспанської мови для молодших школярів PDF
О. Б. Бігич 53-56
Урок англійської мови у 6-ому класі на тему "Україна і Велика Британія" PDF (English)
Т. О. Шерстюк 57-60
Навчальні ігри на уроках іспанської мови PDF (Español)
І. Л. Соловйова 61-64
Навчання дорослих на курсах англійської мови PDF
О. Б. Тарнопольський 45-52