Навчання дорослих на курсах англійської мови

Автор(и)

  • О. Б. Тарнопольський Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122461

Ключові слова:

програми навчання англійської мови дорослих, позавузівські курси англійської мови, структура програми.

Анотація

У статті розглянуті теоретичні та практичні основи структурування навчання дорослих англійської мови на курсах. Аналізуються цільові, організаційні та змістові аспекти створення відповідних програм навчання, їх структура, а також методи викладання та оцінювання, доцільні для використання, виходячи з теоретичних засад і накопиченого практичного досвіду.

 

Посилання

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. українського видання С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.

Brinton D.M. Content:based second language instruction / D.M. Brinton, M.A. Snow, M.B. Wesche. – New York: Newbury House Publishers, 1989. – 241 p.

Chaudron C. Second language classroom: Research on teaching and learning / C. Chaudron. – Cambridge: Cambridge University Press, 1988. – 221 p.

Cohen A.D. Assessing language ability in the classroom / A.D. Cohen. – Boston (MA): Heinle - Heinle Publishers, 1994. – 394 p.

Ellis M. Teaching Business English / M. Ellis, C. Johnson. – Oxford: Oxford University Press, 1994. – 237 p.

Fotos S.S. Integrating grammar instruction and communicative language teaching through grammar consciousness:raising tasks / S.S. Fotos. // TESOL Quarterly. – 1994. – 28. – P. 323:351.

Gardner, H. (1993). Multiple intelligences: The theory in practice / H.Gardner. – New York: Basic Books, 1993. – 304 p.

Green J.M. (1993). Student attitudes toward communicative and non:communicative activities: Do enjoyment and effectiveness go together? / J.M. Green. – The Modern Language Journal. – 1993. – 77. – P. 1:10.

Hutchinson T. English for specific purposes: A learner: centred approach / T. Hutchinson, A. Waters. – Cambridge: Cambridge University Press, 1987. – 183 p.

Kessler C. (Ed.). Cooperative language learning: A teacher’s resource book / C. Kessler (Ed.). – Englewood Cliffs (NJ): Prentice Hall Regents, 1992. – 257 p.

McDonough J. Materials and methods in ELT: A teacher’s guide / J. McDonough, C. Shaw. – Oxford: Blackwell, 1993. – 318 p.

Moscovitz G. Caring and sharing in the foreign language class: A source book on humanistic teaching / G. Moscovitz. – Cambridge: Newbury House Publishers, 1978. – 343 p.

Nunan D. The learner centred curriculum: A study in the second language learning / D. Nunan. – Cambridge: Cambridge University Press, 1988. – 196 p.

Revell J. In your hands. NLP in ELT / J. Revell, S. Norman. – London: Saffire Press, 1997. – 144 p.

Strevens P. New orientations in the teaching of English / P. Strevens. – London: Oxford University Press, 1977. – 183 p.

Tarnopolsky O.B. (1996). EFL teaching in the Ukraine: State:regulated or commercial? / O.B. Tarnopolsky. // TESOL Quarterly. – 1996. – 30. – P. 616:622.

Tarnopolsky O.B. Intensive immersion ESP teaching in the Ukraine: Theoretical foundations and practical results /

O.B. Tarnopolsky. // Joaquim Arnau, Josep M. Artigal (Eds.). Immersion Programmes: A European Perspective. – Barcelona: Publicacions de la Universitat de Barcelona, 1998. – P. 675:684.

Tarnopolsky O. Teaching English intensively in a non: English speaking country: Theory, practice, and results / O. Tarnopolsky. – ERIC Document Reproduction Service No. ED 428 579, 1999. –

p.

Underhill N. Testing spoken language: A handbook of oral testing techniques / N. Underhill. – Cambridge: Cambridge University Press, 1987. – 115 p.

White R.V. The ELT curriculum: Design, innovation and management / R.V. White. – Oxford: Basil Blackwell Ltd, 1988. – 193 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-22

Номер

Розділ

Огляди та рецензії