Навчання дорослих на курсах англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122461Ключові слова:
програми навчання англійської мови дорослих, позавузівські курси англійської мови, структура програми.Анотація
У статті розглянуті теоретичні та практичні основи структурування навчання дорослих англійської мови на курсах. Аналізуються цільові, організаційні та змістові аспекти створення відповідних програм навчання, їх структура, а також методи викладання та оцінювання, доцільні для використання, виходячи з теоретичних засад і накопиченого практичного досвіду.
Посилання
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. українського видання С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.
Brinton D.M. Content:based second language instruction / D.M. Brinton, M.A. Snow, M.B. Wesche. – New York: Newbury House Publishers, 1989. – 241 p.
Chaudron C. Second language classroom: Research on teaching and learning / C. Chaudron. – Cambridge: Cambridge University Press, 1988. – 221 p.
Cohen A.D. Assessing language ability in the classroom / A.D. Cohen. – Boston (MA): Heinle - Heinle Publishers, 1994. – 394 p.
Ellis M. Teaching Business English / M. Ellis, C. Johnson. – Oxford: Oxford University Press, 1994. – 237 p.
Fotos S.S. Integrating grammar instruction and communicative language teaching through grammar consciousness:raising tasks / S.S. Fotos. // TESOL Quarterly. – 1994. – 28. – P. 323:351.
Gardner, H. (1993). Multiple intelligences: The theory in practice / H.Gardner. – New York: Basic Books, 1993. – 304 p.
Green J.M. (1993). Student attitudes toward communicative and non:communicative activities: Do enjoyment and effectiveness go together? / J.M. Green. – The Modern Language Journal. – 1993. – 77. – P. 1:10.
Hutchinson T. English for specific purposes: A learner: centred approach / T. Hutchinson, A. Waters. – Cambridge: Cambridge University Press, 1987. – 183 p.
Kessler C. (Ed.). Cooperative language learning: A teacher’s resource book / C. Kessler (Ed.). – Englewood Cliffs (NJ): Prentice Hall Regents, 1992. – 257 p.
McDonough J. Materials and methods in ELT: A teacher’s guide / J. McDonough, C. Shaw. – Oxford: Blackwell, 1993. – 318 p.
Moscovitz G. Caring and sharing in the foreign language class: A source book on humanistic teaching / G. Moscovitz. – Cambridge: Newbury House Publishers, 1978. – 343 p.
Nunan D. The learner centred curriculum: A study in the second language learning / D. Nunan. – Cambridge: Cambridge University Press, 1988. – 196 p.
Revell J. In your hands. NLP in ELT / J. Revell, S. Norman. – London: Saffire Press, 1997. – 144 p.
Strevens P. New orientations in the teaching of English / P. Strevens. – London: Oxford University Press, 1977. – 183 p.
Tarnopolsky O.B. (1996). EFL teaching in the Ukraine: State:regulated or commercial? / O.B. Tarnopolsky. // TESOL Quarterly. – 1996. – 30. – P. 616:622.
Tarnopolsky O.B. Intensive immersion ESP teaching in the Ukraine: Theoretical foundations and practical results /
O.B. Tarnopolsky. // Joaquim Arnau, Josep M. Artigal (Eds.). Immersion Programmes: A European Perspective. – Barcelona: Publicacions de la Universitat de Barcelona, 1998. – P. 675:684.
Tarnopolsky O. Teaching English intensively in a non: English speaking country: Theory, practice, and results / O. Tarnopolsky. – ERIC Document Reproduction Service No. ED 428 579, 1999. –
p.
Underhill N. Testing spoken language: A handbook of oral testing techniques / N. Underhill. – Cambridge: Cambridge University Press, 1987. – 115 p.
White R.V. The ELT curriculum: Design, innovation and management / R.V. White. – Oxford: Basil Blackwell Ltd, 1988. – 193 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Б. Тарнопольський
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.