Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122470Ключові слова:
ві завдання, майбутні філологи, англомовна читацька компетентністьАнотація
У статті розглянуто засади розробки тестових завдань для перевірки іншомовної читацької компетентності у майбутніх філологів, наведено результати опитування викладачів ВНЗ України щодо їх досвіду, зокрема у створенні тестів з читання. Автор наводить приклади розроблених тестових завдань різних типів та надає рекомендації щодо їх аналізу і вдосконалення.
Посилання
Гнаповська Л.В., Квасова О.Г. Оцінювання вмiнь читання: з досвіду пілотування тестових завдань в межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов // Іноземні мови. – 2007. – № 2. – С. 3:10.
Дука М.В. How to Read Non:Verbal Signals in Fiction (тексти та завдання для домашнього читання) : навчальний посібник для студентів мовних спеціальностей (англійською мовою). – Суми: Вид:во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. – 144 с.
Квасова О.Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь/ Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Ленвіт, 2009. – 117 с.
Квасова О.Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі // Іноземні мови. – 2013. – №2 (74). – С. 19:23.
Кожевникова Л.А. Основные параметры тестового задания для измерения уровня сформированности умений (на примере чтения) // Вестник СамГУ, 2007. №3 (53). – С. 216-222.
Alderson Ch. J. Assessing Reading. – Cambridge: Cambridge University Press, 2005. – 398 p.
Alderson J.C. et al. Analysing Tests of Reading and Listening in Relation to the Common European Framework of Reference: The Experience of the Dutch CEFR Construct Project // Language Assessment Quarterly, 3(1), 2006. – P. 3-30.
Alderson J.C., Cseresznyes, M. Into Europe. Prepare for Modern English Exams. Reading and Use of English. – Budapest, 2005. – 289 p.
Coombe Сh., Hubley N. Fundamentals of Language Assessment [Eлектронний ресурс]. Режим доступу:: http://www.christinecoombe.com.
Council of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment. – Cambridge: CUP, 2001. – 260 p.
Кvasova O., Kavytska T. Language Learning in Higher Education. Volume 4, Issue 1, Pages 159–177, ISSN (Online) 2191:6128, ISSN (Print) 21http://7pisem.ru/open/134bec9e562ee962d813087880122c1f91:611X, DOI: 10.1515/cercles:2014:0010, May 2014.
Urquhart, S. C. J. Weir. Reading in a Second Language: Process, Product and Practice. Harlow: Longman, 1998. – 360 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Г. Квасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.