Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів

Автор(и)

  • О. Г. Квасова Київський національний університет імені Тараса Шевченка,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122470

Ключові слова:

ві завдання, майбутні філологи, англомовна читацька компетентність

Анотація

У статті розглянуто засади розробки тестових завдань для перевірки іншомовної читацької компетентності у майбутніх філологів, наведено результати опитування викладачів ВНЗ України щодо їх досвіду, зокрема у створенні тестів з читання. Автор наводить приклади розроблених тестових завдань різних типів та надає рекомендації щодо їх аналізу і вдосконалення.

 

Посилання

Гнаповська Л.В., Квасова О.Г. Оцінювання вмiнь читання: з досвіду пілотування тестових завдань в межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов // Іноземні мови. – 2007. – № 2. – С. 3:10.

Дука М.В. How to Read Non:Verbal Signals in Fiction (тексти та завдання для домашнього читання) : навчальний посібник для студентів мовних спеціальностей (англійською мовою). – Суми: Вид:во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. – 144 с.

Квасова О.Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь/ Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Ленвіт, 2009. – 117 с.

Квасова О.Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі // Іноземні мови. – 2013. – №2 (74). – С. 19:23.

Кожевникова Л.А. Основные параметры тестового задания для измерения уровня сформированности умений (на примере чтения) // Вестник СамГУ, 2007. №3 (53). – С. 216-222.

Alderson Ch. J. Assessing Reading. – Cambridge: Cambridge University Press, 2005. – 398 p.

Alderson J.C. et al. Analysing Tests of Reading and Listening in Relation to the Common European Framework of Reference: The Experience of the Dutch CEFR Construct Project // Language Assessment Quarterly, 3(1), 2006. – P. 3-30.

Alderson J.C., Cseresznyes, M. Into Europe. Prepare for Modern English Exams. Reading and Use of English. – Budapest, 2005. – 289 p.

Coombe Сh., Hubley N. Fundamentals of Language Assessment [Eлектронний ресурс]. Режим доступу:: http://www.christinecoombe.com.

Council of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment. – Cambridge: CUP, 2001. – 260 p.

Кvasova O., Kavytska T. Language Learning in Higher Education. Volume 4, Issue 1, Pages 159–177, ISSN (Online) 2191:6128, ISSN (Print) 21http://7pisem.ru/open/134bec9e562ee962d813087880122c1f91:611X, DOI: 10.1515/cercles:2014:0010, May 2014.

Urquhart, S. C. J. Weir. Reading in a Second Language: Process, Product and Practice. Harlow: Longman, 1998. – 360 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-29

Номер

Розділ

Наукові статті