Психологічні передумови формування у студентів коледжів англомовної компетентності у професійно орієнтованому письмі
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122474Ключові слова:
коледж, рання юність, психологовікові особливості, професійно орієнтоване письмоАнотація
У статті розглянуто вікові особливості студентів коледжів. Визначено психологічні передумови формування англомовної компетентності у письмі в період «ранньої юності». Висвітлено умови ефективного навчання англомовного професійно орієнтованого письма з урахуванням вікових особливостей юнаків та дівчат.
Посилання
Беженар І. В. Мовний портфель як засіб інноватизації процесу професійної підготовки майбутніх фахівців до писемного англомовного спілкування (у ВНЗ 1–2 рівнів акредитації) / І. В. Беженар, Т. О. Пахомова, О. Ю. Гальченко // Теоретичні та прикладні аспекти інноватизації вищої професійної освіти : [Міжнародна колективна монографія] / [Колектив авторів]; (за заг. ред. д. пед. н., проф. Секрет І. В.). – Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2013. – С. 142-178.
Бігич О. Б. Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: Монографія. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2004. – 278 с.
Выготский Л. С. Проблема возраста / Л. С. Вы: готский // Собрание сочинений: в 6 т. Т. 4. – М. : Педагогика, 1984. – С. 244–268.
Еремина Л. Я. Оптимизация обучения иноязычной устной речи на начальном этапе языкового вуза на основе компетентностного подхода : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. / Еремина Людмила Яковлевна.– СПб, 2006. – 190 с.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. / И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1991. – 222 с.
Климов Е. А Психология профессионального самоопределения. /Е.А. Климов. – М.: Академия, 2004. – 304 с.
Клычникова З. И. Психологические особенности обучения чтению на иностранном языке. Пособие для учителя / З. И. Клычникова / – 2:е изд., испр. – М. : Просвещение, 1983. – 207 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Ю. Гальченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.