Підсистема вправ для навчання анотаційного перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови

Автор(и)

  • К. О. Шевелько Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122476

Ключові слова:

анотаційний переклад, етапи навчання, підсистема вправ

Анотація

У статті розглядається проблема створення підсистеми вправ для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови анотаційного перекладу. Виділені й описані етапи навчання цього виду перекладу, запропоновані групи й підгрупи вправ та наведені приклади до кожної з них.

 

Посилання

Бим И. Л. Методика обучения иностранным языкам как наука и теория школьного учебника / И. Л. Бим. – М. : Рус. яз., 1977. – 288с.

Гавриленко Н. Н. Концептуальные положения программы обучения профессионально ориентированному переводу [Электронный ресурс]. Режим доступа к документу – http:// www.gavrilenko:nn.ru/didactics/40/

Зимняя И. А. Психология обучения иностранным языкам в школе / И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1991. – 220 с.; 4. Китайгородская Г.А.Система коммуникативных упражнений / Г. А. Китайгородская // Интенсивное обучение языкам в высшей школе. – М. : Изд: во Моск. Ун:та, 1987. – С. 53 – 64.;

Комиссаров В. Н. Современное переводоведение. 2-е изд., испр. / В. Н. Комиссаров. – М. : Р. Валент, 2011. – 408 с.

Концепція профільного навчання у старшій школі [Електронний ресурс]. – Режим доступу до документа : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/ 37784/

Нелюбин Л. Л. Переводоведческая лингводидактика: Учеб.:метод. пособие / Л. Л. Нелюбин, Е. Г. Князева. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Флинта: наука. – 2009. – 230с.

Пасічник Т. Д. Методика навчання майбутніх філологів писемного двостороннього перекладу комерційних листів: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Пасічник Тетяна Дмитрівна. – К., 2011. – 300 с.

Пассов Е. И. Коммуникативное иноязычное образование: готовим к диалогу культур: Пособие для учителей учреждений, обеспечивающих получение общ. сред. образования / Е. И. Пассов. Мн. : Лексис, 2003. – 184 с.

Перевёрткина М. С. Методика обучения переводу английских фразовых глаголов студентов переводческого отделения (3 – 5 курсы) : автореф. дис. на соискание уч. ст. канд. пед. наук : 13.00.02 “Теория и методика обучения и воспитания

(иностранный язык, уровень общего и профессионального образования)” / М. С. Перевёрт: кина. – СПб., 2010. – 26 с.

Попова Т. В. Методика обучения студентов неязыковых вузов письменному переводу научных текстов : автореф. дис. на соискание уч. ст. канд. пед. наук : 13.00.02 “Теория и методика обучения и воспитания (иностранный язык, уровень профессионального образования)” / Т. В. Попова. – СПб., 2008. – 25 с.

Сафонова В. В. Перевод в контексте изучения иностранного языка в рамках гуманитарно-филологического профиля в старшой школе / В.В.Сафонова // Иностранные языки в школе. – 2008. – № 4. – С. 3 – 11.

Скляренко Н. К. Типологія вправ в інтенсивному навчанні іноземних мов / Н. К. Скляренко // Гуманістичні аспекти лінгвістичних досліджень і методики викладання іноземних мов. – К. : КДПІІМ. – 1992. С. 9 – 13.

Черноватий Л. М. Методика викладання перекладу як спеціальності : [підручник для студ. ви: щих заклад. освіти за спеціальністю “Переклад”] / Л. М. Черноватий. – Вінниця : Нова Книга, 2013. – 376 с.

Шатилов С. Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе: [учеб. пособие для сту: дентов пед. ин-тов по спец. № 2103 “Иностр. яз.”] / С. Ф. Шатилов. – М. : Просвещение, 1986. – 223 с.

Шевелько К. О. Навчання перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Частина 1 / К. О. Шевелько, М. Л. Писанко // Бібліотечка журналу “Іноземні мови”. – Вип. 3/2013. – К. : Ленвіт, 2013. – 60 с.

Шевелько К. О. Навчання перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Частина 2 / К. О. Шевелько, М. Л. Писанко // Бібліотечка журналу “Іноземні мови”. – Вип. 4/2013. – К. : Ленвіт, 2013. – 64 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-26

Номер

Розділ

Наукові статті