Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов

Автор(и)

  • Н. В. Майєр Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122477

Ключові слова:

майбутній викладач іноземних мов, методична підготовка, методична готовність, інформаційно-комунікаційні технології, самостійна позааудиторна робота

Анотація

У статті описано тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов вищих навчальних закладів України. Особлива увага приділяється готовності магістрантів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі самостійної позааудиторної навчальної діяльності з оволодіння      методичною компетентністю та у майбутній професійно-методичній діяльності.

 

Посилання

Алексеева Т. Е. Педагогические аспекты использования средств информационных и коммуникационных технологий в военно-техническом вузе: на примере английского языка: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Татьяна Евгеньевна Алексеева.– Рязань, 2006. – 203 с.

Бігич О.Б. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності: знання й уміння викладача [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/32_DWS_ 2008/Pedagogica/36672.doc.htm

Бігич О.Б. Теоретичні основи формування методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: 13.00.02 / О. Б. Бігич; Київський національний лінгвістич: ний університет. – К., 2005. –36 с.

Гриньова М. В. Саморегуляція / М. В. Гриньова. – Полтава: АСМІ, 2006. – 264 с.

Евстигнеев М.Н. Методика формирования компетентности учителя иностранного языка в области использования информационных и коммуникационных технологий: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: 13.00.02 / М. Н. Евстигнеев. – М., 2012. – 23 с.

Електронні засоби навчання іноземних мов студентів: досвід розробки й апробації: Колективна монографія / Бігич О. Б., Волошинова М. М., Мацнєва О. А. та інш. / Заг. і наук. ред.: Бі: гич О. Б. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2012. – 160 с.

Еремин Ю. В. Теоретические основы профессионально-коммуникативной подготовки будущего учителя в условиях педагогического университета: (Предметная область иностр. яз.): дис. …

д:ра пед. наук: 13.00.08 / Еремин Юрий Владимирович. – СПб., 2001. – 322 с.

Коваль Т. І. Професійна підготовка з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів: Монографія. – К. : Ленвіт, 2007. – 264 с. – Бібліогр. С 202:232.

Майєр Н.В. Вимоги до сучасного викладача іноземних мов вищого навчального закладу / Н. В. Майєр // Іноземні мови. –

№ 3. – 2013. – С.19: 24.

Про введення в дію переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста і магістра // Наказ Міністерства освіти і науки України від 9 листопада 2010 року № 1067, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 722 [Електронний ресурс]. – Режим досту: пу: http://document.ua/pro:vvedennja:v:diyu: pereliku:specialnostei:za:jakimi:zdiisn: doc38057.html

Сластенин В. А. Педагогика: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сласте: нин, И. Ф. Исаев,

Е. Н. Шиянов; под ред. В. А. Сластенина. – М.: Изд-ский центр «Академия», 2002. – 576 с.

Таможняя Е. А. Система методической подготовки учителя географии в педагогическом вузе в условиях модернизации образования: автореф. дис. на соискание уч. степени доктора пед. наук: спец. 13.00.02 / Е. А. Таможняя. – М.: Московский государственный педагогический универ: ситет, 2011. – 46 с.

Тевелевич А. М. Формирование лингводидактической компетенции студентов при изучении дисциплины “Теория обучения иностранным языкам”: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук 13.00.08 «Теория и методика

профессионального образования» / А. М. Тевелевич; Уральский гос. пед. ун-т. – Екатеринбург, 2005. – 23 с.

Типова програма дисципліни «Методика навчання іноземних мов і культур у вищих навчальних закладах» // С. Ю. Ніколаєва, Н. Ф. Бориско. – К., 2012. – 42 с.

Хмель Н.Д. Теория и технология реализации целостного педагогического процесса: учебное пособие (В помощь преподавателям, аспирантам, магистрантам, студентам) / Н. Д. Хмель. – Алматы, 2001. – 115 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-26

Номер

Розділ

Наукові статті