Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122477Ключові слова:
майбутній викладач іноземних мов, методична підготовка, методична готовність, інформаційно-комунікаційні технології, самостійна позааудиторна роботаАнотація
У статті описано тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов вищих навчальних закладів України. Особлива увага приділяється готовності магістрантів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі самостійної позааудиторної навчальної діяльності з оволодіння методичною компетентністю та у майбутній професійно-методичній діяльності.
Посилання
Алексеева Т. Е. Педагогические аспекты использования средств информационных и коммуникационных технологий в военно-техническом вузе: на примере английского языка: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Татьяна Евгеньевна Алексеева.– Рязань, 2006. – 203 с.
Бігич О.Б. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності: знання й уміння викладача [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/32_DWS_ 2008/Pedagogica/36672.doc.htm
Бігич О.Б. Теоретичні основи формування методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: 13.00.02 / О. Б. Бігич; Київський національний лінгвістич: ний університет. – К., 2005. –36 с.
Гриньова М. В. Саморегуляція / М. В. Гриньова. – Полтава: АСМІ, 2006. – 264 с.
Евстигнеев М.Н. Методика формирования компетентности учителя иностранного языка в области использования информационных и коммуникационных технологий: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: 13.00.02 / М. Н. Евстигнеев. – М., 2012. – 23 с.
Електронні засоби навчання іноземних мов студентів: досвід розробки й апробації: Колективна монографія / Бігич О. Б., Волошинова М. М., Мацнєва О. А. та інш. / Заг. і наук. ред.: Бі: гич О. Б. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2012. – 160 с.
Еремин Ю. В. Теоретические основы профессионально-коммуникативной подготовки будущего учителя в условиях педагогического университета: (Предметная область иностр. яз.): дис. …
д:ра пед. наук: 13.00.08 / Еремин Юрий Владимирович. – СПб., 2001. – 322 с.
Коваль Т. І. Професійна підготовка з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів: Монографія. – К. : Ленвіт, 2007. – 264 с. – Бібліогр. С 202:232.
Майєр Н.В. Вимоги до сучасного викладача іноземних мов вищого навчального закладу / Н. В. Майєр // Іноземні мови. –
№ 3. – 2013. – С.19: 24.
Про введення в дію переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста і магістра // Наказ Міністерства освіти і науки України від 9 листопада 2010 року № 1067, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 722 [Електронний ресурс]. – Режим досту: пу: http://document.ua/pro:vvedennja:v:diyu: pereliku:specialnostei:za:jakimi:zdiisn: doc38057.html
Сластенин В. А. Педагогика: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сласте: нин, И. Ф. Исаев,
Е. Н. Шиянов; под ред. В. А. Сластенина. – М.: Изд-ский центр «Академия», 2002. – 576 с.
Таможняя Е. А. Система методической подготовки учителя географии в педагогическом вузе в условиях модернизации образования: автореф. дис. на соискание уч. степени доктора пед. наук: спец. 13.00.02 / Е. А. Таможняя. – М.: Московский государственный педагогический универ: ситет, 2011. – 46 с.
Тевелевич А. М. Формирование лингводидактической компетенции студентов при изучении дисциплины “Теория обучения иностранным языкам”: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук 13.00.08 «Теория и методика
профессионального образования» / А. М. Тевелевич; Уральский гос. пед. ун-т. – Екатеринбург, 2005. – 23 с.
Типова програма дисципліни «Методика навчання іноземних мов і культур у вищих навчальних закладах» // С. Ю. Ніколаєва, Н. Ф. Бориско. – К., 2012. – 42 с.
Хмель Н.Д. Теория и технология реализации целостного педагогического процесса: учебное пособие (В помощь преподавателям, аспирантам, магистрантам, студентам) / Н. Д. Хмель. – Алматы, 2001. – 115 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. В. Майєр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.