Кейс-метод як сучасна технологія формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122479Ключові слова:
кейс-метод, кейс, критерії добору навчальних матеріалів, дискусія, сінквейнАнотація
У статті представлено короткий опис кейс-методу як сучасної технології навчання, обґрунтовано доцільність його використання на практичних заняттях з англійської мови, описано критерії добору навчальних матеріалів для кейсів, запропоновано алгоритм роботи з кейсом. Наведено приклади кейсів з окремих тем.
Посилання
Алексеева Л. Е. Методика обучения профессионально ориентированному иностранному языку. Курс лекций : Методическое пособие / Л. Е. Алексеева. – СПб. : Филологический факультет СПбГУ, 2007. – 136 с.
Бігич О. Б. Сінквейн як прийом формування іншомовної комунікативної компетентності / О. Б. Бігич // Найновите постижения на европейската наука – 2012 : Материали за VІІІ международна научна практична конференция. – Том 11. Педагогически науки. – София: «Бял ГРАД:БГ» ООД, 2012. – С. 51-53.
Бориско Н. Ф. Теоретические основы создания учебно-методических комплексов для языковой межкультурной подготовки учителей иностранных языков (на материале интенсивного обучения немецкому языку) : дис. … докт. пед. наук : 13.00.02 / Бориско Наталия Федоровна. – К., 2000. –
с.
Волкова Н. П. Моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін у вишах / Н. П. Волкова, О. Б. Тарнопольський. – Дніпропетровськ, 2013. – 227 с.
Галузинський В. М. Педагогіка: теорія та історія / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – К. : Вища школа, 1995. – 237 с.
Гальскова Н. Д. Теория обучения иностанным языкам: лингводидактика и методика : [учеб. пособие для студ. лингв. и филол. фак. высш. учеб. заведении] / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М.: Академия, 2004. – 336 с. – (Высшее профессиональное образо: вание: иностранные языки).
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук. редактор укр. видання С. Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Маслыко Е. А. Совершенствование межпредметных связей в системе методической подготовки учителя иностранного языка / Е. А. Маслыко // Совершенствование языковой и методической подготовки учителя иностранных языков : Межвуз. сб. науч. тр. – Нижн. Новгород: НГПИИЯ, 1990. – С. 83-93.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і
практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б. Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за заг.. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Ситуационный анализ или Анатомия Кейс-метода / Под ред. д-ра социологических наук, профессора Сурмина Ю. П. – К.: Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
Сімкова І. О. Методика навчання англомовної професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Сімкова Ірина Олегівна. – К., 2010. – 303 с.
Скалкин В. Л. Основы обучения устной иноязычной речи / В. Л. Скалкин – Л. : Русский язык, 1981. – 248 с.
Щукин А. Н. Методика обучения речевому общению на иностранном языке : Учебное пособие для преподавателей и студентов языковых вузов / А. Н. Щукин. – М. : Издательство Икар, 2011. – 454 с.
Ягоднікова В. В. Інтерактивні форми і методи навчання і виховання учнів / В. В. Ягоднікова // Інтерактивні вправи та ігри. – Харків : Вид. група «Основа», 2011. – 144 с.
Ярошенко О. В. Майбутній викладач англійської мови в процесі формування компетентності в діало: гічному мовленні / О. В. Ярошенко // Сучасний студент у контексті особистісно-діяльнісного підходу: за результатами науково-методичних досліджень : [колективна монографія] / за заг. і наук. ред. докт. пед. наук, проф. Бігич О. Б. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2014. – С. 33:44.
Booth D. I’ve Got Something to Say: How student voices inform our teaching / D. Booth. – Pembroke Publishers Limited, 2013. – 144 p.
Byrd J. Jr. Guidebook for Student:Centered Classroom Discussions / J. Byrd, Jr. – Interactivity Foundation, 2008. – 131 p.
Farrell T. S. Ch. Teaching Reading to English Language Learners / T. S. Ch. Farrell. – Corwin Press, 2008. – 107 p.
Goldblatt P. F. Cases for Teacher Development / P. F. Goldblatt, D. Smith. – SAGE Corporations, Inc., 2005. – 280 p.
Huckin T. N. Achieving professional communicative relevance in a ‘generalised’ ESP classroom / T. N. Huckin // ESP in the Classroom: Practice and Evaluation. ELT Document. – №128. – P. 29:35.
Jordan R. R. English for Academic Purposes: A guide and resource book for teachers / R. R. Jordan. – Cambridge University Press, 2012. – 404 p.
Kleinfeld J. The Case Method in Teacher Education: Alaskan Models. ERIC Digest [Електронний ресурс] / Judith Kleinfeld // ERIC Clearinghouse on Rural Education and Small Schools. – Charleston, WV. – 1990. – Режим доступу: http://ericae.net/db/digs/ ed321965.htm
Learning Through Discussion / Hill W. F., Rabow J., Charness M. A. and others. – 3rd edition. – Waveland Press Inc, 2000. – 70 p.
Risko V. J. Videodisc:based case methodology: A design for enhancing preservice teachers’ problem:solving abilities / V. J. Risko // Yearbook of American Reading Forum. – Logan : Utah State University Press, 1991. – P. 121:137.
Wallace M. J. Training Foreign Language Teachers / M. J. Wallace. – Cambridge University Press, 2001. – 180 p.
Wynn M. J. Creative Teaching Strategies: A Resource Book for K:8 [Teaching Method Series] / Marjorie J. Wynn. – Delmar Publisher, 1996. – 485 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. В. Ярошенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.