Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність

Автор(и)

  • С. Ю. Ніколаєва Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122484

Ключові слова:

освітній державний стандарт, програма з іноземної мови, підручник з іноземної мови, навчально-методичний комплект з іноземної мови, стандарт підготовки учителя іноземної мов

Анотація

У презентації наведено результати порівняльного аналізу зарубіжних та українських освітніх стандартів, програм з іноземних мов для основної школи, компонентного складу навчально-методичних комплектів з іноземних мов і стандартів підготовки учителя іноземної мови. Зроблено висновки, що всі перелічені вище державні документи в галузі навчання іноземних мов, розроблені в Україні, в цілому відповідають міжнародним зразкам. Запропоновано шляхи їх удосконалення. Доведено також, що відсутність державних стандартів підготовки вчителя іноземної мови негативно впливає на якість іншомовної освіти учнів.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-24

Номер

Розділ

Огляди та рецензії